Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنشی متفاوت به دستگیری روح‌الله زم در توییتر خود نوشت:

‏توانمندی نهادهای اطلاعاتی کشور بسیار فراتر از بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی است؛ مسئولان ذی‌ربط به جای این همه ذوق زدگی چاره‌اندیشی کنند که چرا مردم اینقدر برای اطلاع از محرمانه‌ها کنجکاوند؟ آیا اگر شفافیت آنگونه که مورد تأکید رهبری است، وجود داشت فیک‌نیوزها اینقدر رشد می‌کردند؟

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1312013.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود صادقی روح الله زم آمدنیوز اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا کربلا دونالد ترامپ سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خوش چهره گفت: در ساختار کشور ما قوای مقننه، مجریه و قضائیه هر کدام استقلال ساختارهای خود را دارند و این عدم‌تحقق مرتبط با غفلت‌ها، کج‌فهمی‌ها و عدم‌درک و باور در بعضی از سطوح عالی و تصمیم‌گیر و سیاستگذار بوده که در سالیان گذشته اتفاق افتاده است.

این نماینده پیشین مجلس در گفتگو با روزنامه جوان گفته است؛ نکته دیگر این است که تبیین درستی از شعارهای سال و فرمایشات رهبری نمی‌شود، مثلاً من در جمع برخی روحانیون برجسته سخنرانی داشتم. در آن جمع سؤال این بود که مگر ما کشور کمونیستی که در آن اقتصاد زیربناست، هستیم که این همه بر مسئله اقتصادی تأکید می‌شود؟! من دیدم که درک درستی از جهت‌گیری رهبری شکل نگرفته است. در پاسخ گفتم که این نامگذاری اقدامات تاکتیکی را که در شعارهای سال طرح می‌شود، با زیربنایی و بنیادی اشتباه گرفته‌اند. از سوی دیگر مسئله اقتصاد در همه ناهنجارهای فرهنگی و اجتماعی مؤثر است.

وی می گوید: در بخش‌های امنیتی برای سخنرانی حضور پیدا می‌کنم، مطرح می‌کنند که چرا نامگذاری در حوزه امنیت نمی‌شود. پاسخ من به این افراد این است که اگر لشکر بیکاران بیرون بریزند، آن وقت مهم‌ترین چالش ضدامنیتی شکل می‌گیرد، اما من در اینجا باید بحث مهم دیگری هم طرح کنم که خود من همواره این نگرانی را داشتم که شعارهای رهبری با غلفت و اشتباه افراد به ضدخود بدل نشود. مثل رونق تولید تبدیل به رکود تولید نشود یا به جای مشارکت مردمی به گریز مردم از حوزه‌های ملی مخصوصاً اقتصادی منجر نشود و این مسائل نیازمند آسیب‌شناسی‌های مختلف است. من معتقدم نامگذاری‌ها باید کامل از سوی صاحبنظران عالم و امین و نهادهای تخصصی تبیین شود. تا مردم ضمن اقناع و ارتقای آگاهی در کنار نهادهای مردمی و نظارتی مخصوصاً مجلس مطالبه‌گر آن باشد.


۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898900

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک