Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تمام رشته های ارتباطی « روح الله زم» خارجی ها نیستند، گفت: دستگاه قضایی نفوذی های داخلی مرتبط با زم را پای میز محاکمه بکشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی شهرستان ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را تبریک می گوییم و حضور ۶ تیم والیبال، والیبال نشسته، تکواندو، تنیس روی میز، فوتسال و کاراته از شهرستان در لیگ برتر نشانه ظرفیت های خوب ورزشی است که در این شهر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه قدم های موثری جهت تقویت فرصت های ورزشی در سطح شهرستان برداشته شده است گفت: با وجود همه این اقدامات و قدم های مثبت منطقه همچنان تشنه افزایش سرانه فضای ورزشی است و البته در کنار توجه به رشته های ورزشی ، زمینه سازی ورزش همگانی برای تمام اقشار نیز مهم است که امیدواریم در این زمینه هم اقدامات موثرتری صورت بگیرد و باید از مسئولان ورزشی و ورزشکاران برای کسب افتخارات تشکر کنیم.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ مهرماه که منتسب به روز ملی صادرات است افزود: قطعا برای نامگذاری این روز فلسفه ای وجود داشته است که باید به آنها جامه عمل پوشانده شود، در حوزه رونق اقتصاد یکی از فاکتورهای مهم توجه به حوزه صادرات غیر نفتی است که مورد تاکید رهبر نیز می باشد، مثلا در حوزه همین منطقه ورامین لازم است که بگوییم در این منطقه ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صادرات وجود دارد که بخشی از محصولات نیز امزوز صادر می شوند و در این راستا از مسئولین می خواهیم زمینه بیشتر صادرات محصولات ورامین را فراهم کنند.

 

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به موفقیت بزرگ سربازان گمنان امام زمان در سپاه پاسداران جهت دستگیری «روح الله زم» بیان داشت: این فرد عروسک خیمه شب بازی رسانه های معاند بود که پهباد رسانه ای دشمن را هدف قرار داد که مایه سردرگمی و حیرت تمامی معاندان شد و اکنون همه آنها به وحشت افتاده اند که اطلاعات سپاه ایران تا به کجا ورود دارد و از چه قدرت اطلاعاتی برخوردار است تا جایی که تمام مجریان ضدانقلاب از سرنوشت خود نگران هستند و از طرف دیگر توان دولت فرانسه که پناهگاه امن ضد انقلاب ها و معاندان شده است به شدت زیر سوال رفته است که نمی توانند از مزدورانشان حفاظت کنند.

 

خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: «روح الله زم» دست نشانده یک جریان است و تمام رشته های ارتباطی او خارجی ها نیستند بلکه برخی نفوذی های داخلی نیز به او گرا می دادند این افراد در برخی جایگاه ها جای خوش کرده اند لذا ملت ایران ضمن تقدیر از سپاه از دستگاه قضایی میخواهد تمام افراد مرتبط داخلی را به پای میز محاکمه بکشانند چرا که آنان طی چند سال اخیر در تمامی جنایت ها و فتنه های ضد اسلام و انقلاب سهیم بوده اند.

 

برخی در پی حاشیه سازی هستند

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه برخی مسئولین به جای اینکه توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بگذارند به دنبال حاشیه سازی هستند گفت: این عمل برخی مسئولین واقعا مایه تعجب است.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن و نزدیک شدن به انتخابات مجلس نیز افزود: در این زمینه نیز حمله و هجمه هایی به شورای نگهبان و جایگاه نظارتی این شورا وجود دارد که ایجاد دو قطبی های کاذب و بیان این مطلب که باید برای حل این دو قطبی ها به رفراندوم و مردم مراجعه کرد، که این طرح زمانی که برخی سیاسیون در اهداف و شعارهایشان به بن بست می رسند چیز تازه ای نیست.

 

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: امروز نه تنها به بن بست نرسیده ایم بلکه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه امروز در تمام ابعاد مقتدرتر و عزتمندتر از گذشته هستیم و برای مردم بیدار و همیشه در صحنه نیز هیچ بن بستی وجود ندارد لذا اگر رفراندوم هم لازم شد که در قانون نیز مشخص شده است جایگاه تشخیص آن معلوم است.

 

خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: با صراحت اعلام می کنم که تحریم ۴۰ سال است که سایه اش بر روی این مردم است و این مردم نشان داده اند که هر فرد و جریانی که بخواهد مقابل آرمان های انقلابی این مردم بایستد محکوم است و ملت با قدرت در مقابل آن خواهند ایستاد.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امام و رهبری بر تعامل سازنده با دنیا تاکید دارند افزود: رژیم غاصب اسرائیل را جعلی می دانیم و به رسمیت نمی شناسیم و برای همیشه فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهیم داد و آمریکا را نیز تا زمانی که روحیه استکباری دارد دشمن ایران می دانیم و با او مبارزه می کنیم و با تمام وجود فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهیم و این روحیه را نیز از مکتب عاشورا و اربعین امام حسین آموخته ایم که فرمودند« هیهات منالذله».

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند نماز جمعه دستگیری زم حجت الاسلام محمودی خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور

امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد.

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیربودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجددا از سپاه پاسداران و کلیه نیرو‌های مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضاییه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده‌ی قوه قضاییه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد. وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشاء اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس عدلیه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضایی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای کلیه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضایی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم، نه صرفاً پیشرفت معمولی.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ لهذا مسئولان قضایی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آن‌ها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آن‌ها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند.

رئیس قوه قضاییه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد