Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت کن گفت: راهپیمایی عظیم اربعین تیری زهرآگین به چشم دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام محمدعلی رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته کن که درحسینیه سراسیاب برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی در کربلا معلی و حرکت عظیم و بی نظیر علاقه مندان به اسلام شیعیان و امام حسین است که همه جهان را به خودش معطوف ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هر چند خبرگزاری های جهان بخاطر عداوتی که با اسلام دارند این حرکت عظیم را پوشش نداده و یا کمتر به این گردهمایی بزرگ در جهان اسلام پرداخته اند اما این حماسه عظیم همچنان با صلابت برگزار می شود.

 

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین صرف نظر از اینکه تیری زهرآگین به چشم دشمنان اسلام است محور آزادگان اسلام میباشد زیرا نه تنها شیعه و سنی بلکه از ادیان دیگر هم حضور دارند.

 

وی تصریح کرد:این راهپیمایی وابسته به هیچ دولتی نیست و حرکت مردمی است که هزینه آن هم توسط مردم تامین شده و باید گفت تجلی عواطف انسانی است.

 

امام جمعه موقت کن از اطلاعات سپاه بخاطر شجاعت و درایت تشکر کرد و گفت: مدیر امدنیوز از مزدوران سرسپردگان استکبار جهانی است و با حمایت آنان علیه نظام اسلامی سخن پراکنی میکرد.

 

وی خطاب به دشمنان گفت: طی چند سال توطئه هنوز نیروهای انقلاب اسلامی را نشناخته اند این یکی از کارهایی است که سازمان های جاسوسی دشمن فکر آن را نمی کردند.

 

امام جمعه موقت کن در ادامه بیان داشت: در شرایط فعلی سوریه حمله نظامی ترکیه کار درستی نبود و این حمله به شمال سوریه را همه کشورها محکوم کردند.

 

وی افزود: زدن نفتکش ایران در دریای سرخ کار نامناسبی است و این عمل یا هر کسی که باشد جواب دندان شکن داشته که درحال بررسی و تحقیق است ما به خوبی می دانیم هدف دشمنان متشنج کردن منطقه است مخصوصا از شرایط فعلی که احتمال می دهیم بعضی از دولتمردان قصد ارام کردن منطقه را دارند.

 

وی در پایان گفت: موفقیت چشم گیر جوانان خلاق کشورمان را که توسط بنیادهای نخبگان اولین هواپیمای جنگی را به همت خودساخته اند و پرواز آزمایشی آن صورت گرفت را به تمام جوانان سرزمین تبریک میگوییم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند نماز جمعه امام جمعه كن موكب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند