Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:17:57 GMT

علی شمخانی وارد شلمچه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۰۰۲

علی شمخانی وارد شلمچه شد

مشاور رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دقایقی پیش وارد مرز شلمچه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شلمچه، دریابان علی شمخانی که صبح امروز به منظور بازدید از دو مرز اربعین وارد خوزستان شده بود، دقایقی قبل وارد شلمچه شد.

او پیش از این با حضور در مرز چذابه، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده و نحوه خدمات رسانی ستاد اربعین به زوار مطلع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات رسانی دبیر شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی برنا شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق

چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.
 
کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد