Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@11:10:21 GMT

دستگیری روح‌الله زم، ضربه کاری سپاه به دشمن

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۰۱۴

فارس: حجت‌الاسلام حمید بهرامی فیل‌آبادی امروز در خطبه‌های نمازجمعه اردل، با بیان اینکه راهپیمایی  اربعین تجلی همدلی وفادارانه برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: این راهپیمایی بر محور فضائل الهی و فطری با تبعیت از الگوی تجسم‌یافته‌ای مانند اباعبدالله(ع) به مثابه عاملی نیرومند توانسته است همبستگی و وفاق اجتماعی در میان جامعه اسلامی را به بهترین وجه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امتداد این فرهنگ، همبستگی بی‌نظیر امت واحده اسلامی را شکل می‌دهد و چشم‌انداز ایجاد تمدن نوین اسلامی را نمایان می‌سازد.

امام جمعه موقت اردل با اشاره به دیدار نخست‌وزیر پاکستان با مقام معظم رهبری، افزود: چندمین‌بار است که کشور‌های مختلف یا با ابتکار خود یا با تقاضای آل‌سعود نقش میانجی را بین دو کشور ایران و عربستان ایفا می‌کنند، محور درخواست عربستان در این دیدار در خصوص گفت‌وگو با ایران حول مسئله یمن بود.

بهرامی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار عنوان کرد: طرح چهار ماده‌ای ایران عبارت است از آتش‌بس و توقف فوری حملات نظامی خارجی، ارسال فوری و بدون وقفه کمک‌های انسان‌دوستانه و پزشکی برای مردم یمن، از سرگیری گفت‌وگوهای یمنی تحت هدایت مردم یمن و تشکیل دولت فراگیر ملی یمن.

وی با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه در دستگیری روح‌الله زم خاطرنشان کرد: این عملیات مؤید جسارت، خطرپذیری و هوشمندی بالای اطلاعاتی فرزندان ملت ایران است، امیدواریم با کمک قوه قضائیه مزدوران استکبار به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه موقت اردل با بیان اینکه عملیات مزبور طبق اطلاعیه سپاه پاسداران یک عملیات نرم و سخت مرکب از عملیات امنیت فیزیکی سایبری و اطلاعاتی چندلایه که با استفاده از ابزارهای نوین از سپر چند لایه اطلاعاتی قدرتمند فرانسه عبور کرده است، تشریح کرد: این عملیات پس از بی‌آبرو کردن سیستم دفاعی موشکی آمریکا و غرب توسط نیروهای جبهه مقاومت یک ضربه بزرگ دیگر به سازمان‌های مقتدر غربی وارد ساخت.

بهرامی گفت: نیما زم یک خلاصه و چکیده‌ای از اطلاعات سازمان‌ها و عناصر اطلاعاتی دنیا و شگردهای پیچیده آنان را به همراه دارد که تخلیه اطلاعاتی وی می‌تواند رازهای زیادی را برملا سازد.

وی در پایان شناسایی و معرفی شبکه‌ها و عناصر و افراد نفوذی داخلی را با دقت و سرعت مضاعف، بدون تعارف و با رعایت مصالح جامعه ضروری عنوان کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای این که با حضور رؤسای واحد‌ها، مراکز دانشگاهی و اعضا شورای تخصصی این استان برگزار شد با تأکید بر پاسخگویی سپاه اسلام به رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: سپاه اسلام در یک نمایش اقتدارگرایانه و انقلابی، گوشه کوچکی از قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشت و چنان هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکست که ذلت را تمام‌قد پذیرفت و اعتراف به شکست کرد.

وی افزود: آغاز سال نو و تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت، نشان از قدرت لایزال الهی در انسجام بخشیدن به جهان هستی دارد و چه زیبا بود که در این سال جدید، جواب ددمنشی جنایتکاران صهیونیست مانند همیشه با قدرت و اقتدار داده شد و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرت اول منطقه می‌تواند دشمن را در همه عرصه‌ها به ذلت و خواری بکشاند.

این مقام مسئول با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین اشغالی عنوان کرد: همه کشور‌های به ظاهر طرفدار حقوق بشر، چشم خود را روی این جنایت‌ها بسته‌اند و هیچ تصمیم قاطعی در این حوزه برای پایان دادن به این حمله‌های وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی توسط سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر گرفته نمی‌شود.

رنجبر تأکید کرد: ایران اسلامی با عملیات«وعده صادق» نشان داد که اگر کشور‌های ابرقدرت پشتیبان این رژیم منحوس نباشند، این رژیم بیش از یک روز نمی‌تواند دوام بیاورد و در حمله موشکی و پهپادی نیروی‌های سپاه اسلام، آشکار شد که کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه چگونه در حفظ این رژیم پلید متحدند و از جان‌ودل برای حمایت و حراست از آن مایه می‌گذارند.

وی نقش دانشگاه‌ها را در تربیت نیروی انسانی مهم خواند و گفت: دانشگاه‌ها باید نیروی ماهر، کاردان و کارآزموده تحویل اجتماع دهند تا چرخ صنعت به‌واسطه همکاری دوجانبه و ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد:‌ همه رؤسای دانشگاه‌ها به وظیفه رشد، توسعه و بالندگی کشور توجه ویژه داشته،‌ برنامه‌های خود را منطبق بر سند توسعه و تعالی دانشگاه به پیش ببرند در ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه بیش‌ازپیش کوشا باشند و تحقق شعار سال را به‌عنوان فصل الخطاب رشد و تعالی دانشگاه‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • بعد از حمله سپاه معترضان سال ۱۴۰۱ و ۸۸ هم شادی کردند | ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به هدف خورد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خوشدلی صاحب‌منصبان گذشته به کدخدای خود، عامل گستاخی صهیون شد