Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیاده‌روی اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مردم جهان‌دیده می‌شود که از خردسال گرفته تا پیر با هر رنگ و نژاد و زبانی در کنار یکدیگر به‌ سوی معشوق شتابان در حرکت هستند. ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عشاق اباعبدالله الحسین دوباره پای در مسیر عاشقی گذاشتند و به شوق دیدار بارگاه ملکوتی‌اش با کوله‌باری بر دوش راهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلومیت و حب امام حسین(ع) در دل جهان اسلام چنان عمیق است که هر ساله با فرارسیدن ایام اربعین شاهد حضور گسترده شیعیان از نقاط مختلف جهان هستیم و حتی غیرمسلمان نیز با دیدن حماسه اربعین در پی کشف علت آن پای در این مسیر می‌نهند.

اما چند سالی است که هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی شاهد تفرقه‌افکنی توسط اسلام هراسان هستیم که البته به لطف و عنایت صاحب این مجلس نقشه‌های شوم آنان برملا شده است.

روایت تسنیم از حس و حال زائران آمریکایی اربعین‌؛ اینجا احساس امنیت می‌کنیم + فیلماخبار اربعین 98| فرمانده ناجا: روند بازگشت زائران اربعین حسینی تا هفته آینده ادامه دارداخبار اربعین 98| مساجد، حسینیه‌ها و اماکن اسکان زائران اربعین حسینی در خوزستان + جدول

اکنون پیاده‌روی اربعین به‌ عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مردم جهان‌ دیده می‌شود که از خردسال گرفته تا پیر با هر رنگ و نژاد و زبانی در کنار یکدیگر شتابان به‌ سوی معشوق در حرکت هستند.

عراقی‌هایی که با کمترین درآمد اما با شور و اشتیاق فراوان از ماه‌ها قبل پس‌اندازی کنار می‌گذارند تا بتوانند به زوار خدمت کنند دیگر زیبایی این مسیر است، اینجا هیچ‌کس برای کمک کردن خساست به خرج نمی‌دهد.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود

 دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.   سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.   وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.   دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.   ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.   وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند