Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرآنلاین نوشت: سید عطاالله مهاجرانی در واکنش به اعترافات جدید روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز در توئیتر خود نوشت: آمدنیوز شبکه خبری پوششی بوده است برای سرویس های امنیتی. رستمی که به جرم جاسوسی برای اسرائیل در زندان است. ظاهرا خبرنگار آمدنیوز بوده، می‌دانسته که رصد می‌شود، پول می‌خواهد، پول پول! تا گزارش عملیات در سوریه را قبل از عملیات بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام عملیات، کی و از کدام محور و نقطه؟ خبر!؟

او هم‌چنین نوشت: از فرانسه و دستگاه امنیتی فرانسه باید پرسید، حفاظت سنگین و گارد محافظ سه نفره همیشگی برای زم به چه دلیل برقرار بوده است؟ رئیس دستگاه امنیتی فرانسه به قول مسئول فنی آمدنیوز، چرا در روز پرواز با زم ملاقات کرده است؟ آمد نیوز برای سرویس فرانسه چرا اهمیت درجه اول داشته است؟

کد خبر 459409 برچسب‌ها حشمت ‌مهاجرانی روح الله زم آمدنیوز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی روح الله زم آمدنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ

به گزارش روز چهارشنبه روزنامه رای الیوم، منابع امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید سردمداران این رژیم از ورود تمام عیار حزب الله به جنگ در صورت تعدی تل آویو به ایران اشاره کردند.

این منابع با ادعای اینکه اجماع امنیتی، سیاسی و نظامی درباره واکنش به ایران وجود دارد، در عین حال اذعان کردند که سران تل آویو نگرانی شدیدی در زمینه ورود حزب الله به دنبال تعدی رژیم اسرائیل به ایران وجود دارد.

«رونین برگمن» تحلیلگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران دوبار موفق شد که اسرائیلی‌ها را در وحشت فرو ببرد؛ نخست زمانی که بدون شلیک یک گلوله جو روانی ایجاد کرد و دوم زمانی که انتقام ترور فرماندهان خود در سوریه را گرفت.

این تحلیلگر معروف نزدیک به محافل نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بیان کرد: اسرائیل در پیش بینی تبعات عملیات ترور در دمشق ناکام عمل کرد و نففهمید که ایران خطری بزرگ نه تنها در زمینه هسته‌ای بلکه در نبردی است که چشمه‌ای از آن را در اواخر شنبه و بامداد یکشنبه مشاهده کردیم.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر رسانه رژیم صهیونیستی «واللا» نیز گزارش داد که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت به ارتش این رژیم و به ویژه هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش آن تاخته که چرا اقدامات لازم را پس از ترور سردار زاهدی در دمشق به عمل نیاورده است.

وی نوشت: محافل امنیتی اسرائیلی براین باورند که باید رئیس ستاد پیش بینی می‌کرد که ایران حمله سنگینی به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) خواهد کرد و خود را برای آن مهیا می‌کرد. از نظر آنها، رئیس ستاد ارتش کوتاهی کرده است.

روز گذشته «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد: زمانی که حزب الله چادر‌های خود را (در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) برپا کرد، بازدارندگی اسرائیل فرو ریخت. آنچه برجای مانده ویرانی از شمال تا جنوب (سرزمین‌های اشغالی) است و کابینه کنونی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» باید برود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان از توانایی ایران در محیط امنیتی داشت
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق
  • کنایه مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله به اسرائیل
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلی
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!