Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:11:53 GMT

جوکار ملایر میزبان مسابقات کنده زنی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۰۷۴

جوکار ملایر میزبان مسابقات کنده زنی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمدرضا کریم جوزانی مدیر ورزش و جوانان بخش جوکار گفت:مسابقات کنده زنی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر جوکار با همکاری اداره ورزش و جوانان ملایر با حضور ۳۵ نفر از استان همدان، تهران، کردستان و شهر‌های ملایر،جوکار، روستاهای تابع و شهر رباط کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های جوکار /کردستان و همدان به ترتیب اول تا سوم شدند ورزشکاران در وزن‌های ۶۰.۷۰.۸۰.۹۰. ۱۰۰. ۱۱۰. +۱۱۰ کیلو به رقابت پرداختند که به ورزشکاران برتر حکم مدال و جایزه نقدی داده شد.

انتهای پیام/د.ا

مسابقات کنده زنی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر جوکار ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود