Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندر جنوا طی چند روز اخیر بارانی بوده است و این روند تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

طرفداری- شرایط نامساعد جوی در جنوا، ممکن است منجر به لغو بازی سمپدوریا-رم شود. بارندگی در این شهر شدید گزارش شده و احتمال طغیان رودخانه بیسانیو وجود دارد.

به نقل از ایل مساجرو؛ سازمان پیش بینی آب و هوای ایتالیا در مورد شرایط نامساعد جوی بندر جنوا در روز یکشنبه هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوفان، بارش شدید باران، رعد و برق و همچنین طغیان احتمالی رودخانه بیسانیو برای روز یکشنبه پیش بینی می شود. با توجه به اینکه احتمالا همه پروازها به جنوا لغو خواهد شد، رمی ها مجبورند با اتوبوس یا قطار راهی این شهر شوند. به همین منظور کنفرانس مطبوعاتی پائولو فونسکا زودتر از همیشه و صبح روز شنبه برگزار می شود تا جالوروسی زمان کافی برای تصمیم گیری در مورد چگونگی سفر به جنوا داشته باشد. با این حال باشگاه آاس رم درخواست خود مبنی بر لغو این بازی را به سری آ اعلام کرده است. با توجه به پیش بینی های انجام شده، بعید است تا روز یکشنبه باران در شهر جنوا قطع شود. رمی ها امیدوارند پیش از سفر به جنوا، خبر لغو بازی با سمپدوریا تایید شود تا خود را برای دو بازی حساس با مونشن گلادباخ و میلان آماده کنند. جالوروسی چند مصدوم کلیدی دارد بنابراین از کنسل شدن این بازی استقبال می کند. سمپدوریا نیز احتمالا موافق به تعویق افتادن زمان بازی است. کلودیو رانیری به تازگی هدایت سمپدوریا را برعهده گرفته است و ترجیح می دهد زمان بیشتری برای آماده سازی تیمش داشته باشد.

گفتنی است طی یک دهه اخیر، دو بازی دیگر رم و سمپدوریا نیز تحت تاثیر بارندگی شدید قرار گرفت که هر دو بازی در ورزشگاه المپیکو بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به برخی اظهارنظر‌ها درباره تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین و اسرائیل واکنش نشان داد.

او همچنین از ولودیمیر زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند.

کربی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که هیچ سرباز آمریکایی در اوکراین نخواهد بود.

پیش از این موضوع تقسیم کمک نظامی آمریکا میان اوکراین واسرائیل مطرح شده بود که جمهوری خواهان کنگره با این ایده مخالفت کردند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طرح کلی طرح خود را برای انتقال کمک‌های خارجی مبنی بر چهار لایحه جداگانه کمک به اوکراین، رژیم‌صهیونیستی و تایوان و دیگر اولویت‌های امنیت ملی را ارائه و اعلام کرد که این لوایح جداگانه به رای گذاشته خواهد شد.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر از کمک‌های ایالات متحده به اوکراین به ارزش ۶۱ میلیارد دلار که در ماه اکتبر توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا رونمایی شد، مخالفت کردند. آنها تاکید داشته‌اند که این مبالغ می‌تواند خرج مصارف داخلی کشور شود و مسئله عبور مهاجران غیرقانونی از مرز با مکزیک اولویت بالاتری نسبت به جنگ اوکراین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم