Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:39:14 GMT

از تقدیر زائران اربعین تا نذر استاندار

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۱۲۹

از تقدیر زائران اربعین تا نذر استاندار

در بازدید ظهر جمعه شاهرخی از موکب حسینی شهرستان بهار، یکی از اسرای جنگ تحمیلی از استاندار خواست تا از تصاویر اسرای آن دوران دیدن کند و دقایقی به خاطرات دفاع مقدس پرداخت.

استاندار همدان در یکی از موکب ها که نوجوانان اقدام به بسته بندی وعده های غذایی می کردند، حضور یافت و دست نوجوانان را فشرد.

روحانیان حاضر در موکب ها استقبال چشمگیری از استاندار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماری از زائران حاضر در موکب گردنه اسدآباد به محض اینکه متوجه حضور استاندار همدان شدند، ضمن استقبال از وی، نسبت به خدمات دهی مطلوب به مردم قدردانی کردند.

استاندار همدان به هنگام بازدید از موکب ها نسبت به نیازهای خدمات دهی آنها سئوال کرد و دستور تامین موارد لازم را صادر کرد.

اداره راهداری و جمعیت هلال احمر استان همدان حضوری پرشور در مسیر مواصلاتی به غرب کشور دارند که مورد تمجید مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

شاهرخی در حاشیه این بازدیدها، با برخی از مردم نیز دیدار داشت و درخواست های آنان نیز توسط مدیرکل حوزه استانداری یادداشت برداری شد تا در اسرع وقت پیگیری شود.

استاندار همدان ایجاد پایانه های شهید حاجی بابایی و ایستگاه بزرگ خدمات رسانی در شهر مریانج را از اقدام های مهم اربعین حسینی نامید.

در سفر استاندار به شهرستان های بهار، گردنه اسدآباد و شهر مریانج برخی معاونان و مدیران استانداری و نیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان حضور داشتند.

شاهرخی همچنین از آشپزخانه مرکزی واقع در اردوگاه ابوذر همدان که ۸۰ تن از بانوان در آن فعالیت دارند، بازدید کرد. 

این آشپرخانه به طور روزانه بیش از یکصد هزار وعده غذایی پخته و برای استفاده زائران حسینی به موکب های تعیین شده انتقال می دهد.

استاندار همدان در جریان بازدید از این مکان، کودکان فعال در این امور خیریه را مورد تجلیل قرار داد . پس از این بازدید همراه با همکاران خود در حوزه استانداری نذر خود را توزیع کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اربعین حسینی استانداری همدان زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از منطقه گردشگری هفت حوض

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائران و مجاوران از منطقه گردشگری هفت حوض دیدن کرده‌اند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

امیر رمضانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان بازدید زائران و مجاوران از منطقه گردشگری هفت حوض، اظهار کرد: بازدید زائران و مجاوران از ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از این منطقه بازدید کرده‌اند که با توجه به شرایط آب و هوایی و همزمانی ایام نوروز و ماه رمضان این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و این موارد بر بازدید افراد در این منطقه نیز تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تلاقی ماه رمضان و نوروز و به دلیل سردی هوا که شب‌ها در مشهد شاهد آن هستیم نتوانستیم برنامه و رویدادی داشته باشیم، به همین دلیل بیشتر بازدیدکننده‌ها در نوبت صبح از این منطقه بازدید می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد اضافه کرد: اکنون در حال آماده‌سازی روستا بازار در این منطقه هستیم که پس از ماه رمضان و یا پس از پایان شب‌های قدر فعالیت خود را آغاز می‌کند تا شاهد حضور مردم بیشتری از این منطقه باشیم.

رمضانی با بیان اینکه برای روستا بازار فضای بسیار زیبا طراحی ‌شده که می‌توانیم خدمات بهتری را برای مردم ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: روستا بازار فضاسازی بسیار دلنشینی دارد که در آن غرفه‌های کاهگلی ایجاد می‌شود و داخل هر کدام از این غرفه‌های قدیمی محصولاتی که قابل فروش باشد نیز برای فروش عرضه می‌شود.

انتهای پیام   

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • بازدید بیش از ۳۰۰۰ نفر از منطقه گردشگری هفت حوض
  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت