Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:40:26 GMT

غرق شدن دو نفر در گتوند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۱۸۵

غرق شدن دو نفر در گتوند

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله نصیری روز جمعه اظهار داشت: جسد این کودک با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده و در پی اطمینان از نداشتن علائم حیاتی و تایید مرگ به سردخانه منتقل شد.

وی ادامه داد: جستجو برای پیداکردن دومین پسر غرق شده در این حادثه، با حضور غواصان شوشتر، نیروهای امدادی عملیاتی و دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان گتوند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک‌دستگاه خودروی پراید حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه با سه سرنشین در محدوده روستای سله چین بخش مرکزی شهرستان گتوند به داخل کانال بزرگ آبیاری کشاورزی سقوط کرد، که موجب مرگ پسر بچه حدود هشت ساله و یک جوان حدود ۱۸ ساله شد، سرنشین سوم یک نوجوان ۱۰ ساله بود که نجات یافت.

کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل و علائم هشدار دهنده مناسب هرساله حوادث ناگواری در طول مسیر این کانال رخ می دهد.

تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کانال آبیاری کشاورزی گتوند غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهاد کشاورزی کارون بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از کمباین جدید وارداتی شرکت کمباین سازی ایران در بخش سویسه روستای شیلات این شهرستان رونمایی شد.

جبار حمادی گفت: برداشت توسط این کمباین به صورت پایلوت در شهرستان کارون برای آشنایی کشاورزان پیشرو با مزایای این مدل کمباین با حضور مسؤولان استانی - شهرستانی و کشاورزان پیشرو منطقه انجام شد.

کد خبر 6086691

دیگر خبرها

  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است