Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت کاهش ارزش پول ملی و تقدیر از سپاه برای دستگیری سرشاخه آمد نیوز در نماز جمعه های گیلان بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نماز عبادی سیاسی جمعه  این هفته در مصلی  شهرستان های مختلف برگزارشد که در آن خطیبان جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی به تشریح امور سیاسی اجتماعی برای نمازگذاران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*علت‌ کاهش ارزش پول ملی سیاست‌های اقتصادی غلط است

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه های این هفته  نماز جمعه رشت برخی ازسیاست‌های اقتصادی غلط را موجب کاهش ارزش پول ملی دانست و گفت:‌ متاسفانه برخی از مسئولان هنوز به اروپا چشم امید دارند؛ در حالی که اروپا نیز مانند آمریکا در حال دشمنی با ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اقدام انقلابی سپاه پاسداران در دستگیری یک ضدانقلاب، تصریح کرد: درود خداوند بر جوانان اطلاعات سپاه که توانستند طی یک عملیات مهم و بزرگ سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز را بازداشت و روانه زندان کنند لذا دشمنان انقلاب و نظام بدانند که اگر علیه کشور ما اقدام کنند، در دام جوانان مومن و انقلابی خواهند افتاد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روند کند احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت، متذکر شد:‌ راه‌اندازی این بیمارستان علاوه بر ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر، مردم استان گیلان و استان‌های همسایه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم توجه به سلامت و تندرستی جامعه، ادامه داد: ورزش فقط فوتبال و والیبال نیست، بلکه همه رشته‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های بومی و محلی باید مورد توجه قرار گیرد و روحیه پهلوانی را در جوانان زنده کنیم.

*افراد مرتبط با روح‌الله زم در داخل کشور مجازات شوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به قدرت اطلاعاتی دقیق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ماه گذشته یک تیم تروریستی بزرگ با تمام امکانات برای ترور سردار سلیمانی وارد کشور شدند که با رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای امنیتی قبل از انجام کار خود، این تیم تروریستی متلاشی شد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه روح‌الله زم را یکی از نیروهای مفید استکبار دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی غرب و استکبار این فرد را زیر چتر امنیتی خود گرفته و سرمایه‌گذاری عظیمی روی آن فرد صورت گرفته بود تا از طریق کانال تلگرامی خود در کشور آشوب ایجاد کرده و جو روانی زیادی در بین مردم درست کند.

طیبی با اذعان به اینکه دستگیری روح‌الله زم باعث به انزوا رفتن شبکه اطلاعاتی غرب شده است، افزود: این فرد مزدور در طی سال‌های اخیر تحت مراقبت شدیدترین تدابیر امنیتی بوده و به همین دلیل نیروهای امنیتی غرب و کارشناسان آنان از نحوه دستگیری سرشاخه آمدنیوز بسیار متعجب شده‌اند.

وی با تأکید بر توجه مسؤولین به تخلیه اطلاعاتی کردن روح‌الله زم بیان کرد: قطعاً افراد بسیار زیادی در داخل و خارج کشور با این فرد در ارتباط بوده و باید سرشاخه اصلی آن مشخص و افرادی که در داخل با آن فرد در ارتباط بودند شناسایی و توسط قوه قضائیه مجازات شوند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده وحدت میان ملت‌های مسلمان است، گفت: استکبار جهانی، رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی در تلاش‌اند تا در عراق امنیت را از بین ببرند ولی بیش از ۲۰ میلیون زائر بی‌توجه به این مسائل با حضور در کشور عراق به پیاده‌روی اربعین رفته و کشور عراق تدارکات بسیار عظیمی را برای این همایش تدارک می‌بیند.

*دستگیری سرشبکه سایت و کانال آمد نیوز قدامی قابل تقدیر است

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته  نماز جمعه آستارا گفت: اربعین حسینی (ع) برگ مهمی از تاریخ دینی ماست و پیاده روی روز اربعین از توصیه ائمه است.

خطیب جمعه آستارا دستگیری سرشبکه سایت و کانال آمد نیوز به عنوان یکی از عوامل اصلی فتنه، توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران را اقدامی قابل تقدیر دانست.

*بی‌کفایتی و ناکارآمدی مدیران باعث این‌همه به‌هم‌ریختگی در جامعه شده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر با قدردانی از سربازان گمنام سپاه پاسداران برای اجرای عملیات پیچیده و اطلاعاتی چند روز اخیرشان  گفت: با این عملیات موفق نیروهای سبزپوش سپاه پاسداران، همه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا گیج شدند و یک عنصر فاسدی که با راه‌اندازی کانال خبری قصد تفرقه در ملت ایران و سم‌پاشی علیه انقلاب اسلامی داشت در این عملیات دستگیر شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم در جمع جوانان و دانشجویان پاسداری امام حسین (ع) افزود: آمریکا وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست قرارداد این دشمنی آمریکا بر عزت سپاه پاسداران اضافه کرد و ما هرگز نمی‌توانستیم با هزینه کردن میلیاردها دلار توان و قدرت سپاه پاسداران را به جهان نشان دهیم که چگونه در برابر مظلوم می‌ایستد و بر سر ظالم می‌کوبد.

امام جمعه شهرستان رودسر بر لزوم استفاده از جوانان متعهد و انقلابی در حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات و گرفتاری‌های کشور به بی‌عرضگی و بی‌کفایتی برخی از مدیران نالایق مربوط می‌شود و اگر همان‌طور که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و نقش اصلی را بر عهده گرفتند اعتماد کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رئیس قوه مجریه در خصوص راه‌اندازی رفراندوم تصریح کرد: پس از 40 سال از عمر انقلاب حرف‌های اروپایی‌ها را می‌زنید و با القا این حرف‌ها به مردم فرافکنی‌ها را زیاد می‌کنید، بپذیرید که بی‌کفایتی و ناکارآمدی مدیران باعث این‌همه به‌هم‌ریختگی در جامعه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد برآمده از بطن مردم است، که برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جانفشانی‌های فراوانی داشته است و فی‌الواقع فلسفه تشکیل آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به حق فرمودند اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبود. پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تمام توان خود را در جهت دفاع از ارزش‌ها و خاک این کشور به کار گرفتند و نقش به سزایی را در دفاع مقدس ایفا کردند.

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق نقش مهمی را ایفا کردند. سپاه پاسداران قهرمانانی مانند سردار سلیمانی، حججی را در خود پرورش داد و تقدیم دنیا کرد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 744584

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند