Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای گل لیگ امیدهای لرستان گفت :پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است و مشکلات مالی و عدم حمایت فوتبال لرستان را رنج می دهد.

خبرگزاری برنا : فوتبال لرستان سرشار از پدیده هاست که در صورت توجه و سرمایه گذاری مناسب بر روی این استعداد ها میتوانند خلاقیت و توانایی خود را شکوفا کنند و در تیم های برجسته و سطوح ملی بدرخشنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

+

رضا ابدالی ذهابی متولد  80/12/4 در شهر خرم آباد از جمله این استعداد هاست رضا ذهابی با بازی های امیدوار کننده و گلزنی های پیا پی اش در مسابقات و بازی های که انجام داده است خیلی زود توانست بدرخشد  و آقای گلی لیگ استان را به دست آورد. 

او با زدن 19 گل در 8 بازی به این امر مهم دست یافت و ارزشمند ترین بازیکن لیگ استان است .

ذهابی  بازیکنی بسیار خوش فکر و خلاق خوش تکنیک و سرعتی و بسیار مسلط بر روی توپ و از قدرت شوت زنی بسیار بالایی برخوردار است و درحال حاضر در دو رده جوانان و امید تیم فوتبال پاسارگاد خرم آباد توپ می زند  و در صورت توجه و گوش دادان به فرامین مربیان و اندکی حمایت می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و آن وقت درب های دروازه های خوشبختی به روی این جوان گشوده خواهد شد وی بازیکنی است  که در زدن ضربات تا کنون عملکرد خوبی داشته است وی مشوق اصلی خود را مادرش می داند و می گوید:دلم می خواهد در تیم های بزرگ حضور پیدا کنم و به عنوان یک بازیکن موفق شناخته شوم از فوتبال که بگذریم برای خانواده و نزدیکانم آرزوی خوشبختی می کنم.

 

او افزود :مشکلات مالی مانع بزرگی برای پیشرفت ورزشکاران لرستانی بوده و ای کاش حمایت های لازم از ورزشکاران با استعداد صورت بگیرد وی از تمامی مربیان که برای وی زحمت کشیده اند قدر دانی می کنند . 

او پیشرفت خود را مدیون احسان ترابی مربی جوان و سازنده خرم آبادی  می دانند که نقش مهمی در موفقیت های من داشته تشکر کرده و همیشه از وی به نیکی یاد می کند وی الگوی ورزشی خود را خدادادعزیزی و فرشاد پیوس در امر گلزنی می داند .

او همچنین شیرین ترین خاطره ورزشی خود را  آقای گلی لیگ استان و تلخ ترین خاطره اش صعود نکردن تیم فوتبال امید پاسارگاد خرم آباد در مسابقات امیدهای کشور که در یاسوج  با نا داوری همراه بود می داند در پایان از خبرگزاری برنا به خصوص رضا جودکی نژاد و محمود داودی نژاد و کلیه خبرنگاران و عکاسان که زحمت زیادی می کشند تشکرو  قدردانی می کنم .

مصاحبه :ایرج درویشی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی خانواده فوتبال مشکلات مالی مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در قالب ارزیابی وسع در صندوق بیمه سلامت همگانی تحت پوشش قرار گرفتند، اظهار کرد: سال گذشته همچنین ۵۸ هزار و ۸۶۵ مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
به گفته وی سال گذشته همچنین برای ۷۳ هزار نفر از افراد حاشیه نشین پوشش بیمه‌ای ایجاد شده است.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با اداره کل بهزیستی در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان بهزیستی، افراد مجهول الهوبه و معتادین متجاهر منعقد کرده‌ایم.
به گفته اسد بیگی از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی اظهار کرد: از یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفری که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ۶۸۵ هزار تحت پوشش بیمه روستایی، ۳۲۳هزار تحت پوشش بیمه همگانی، ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش صندوق کارکنان دولت و ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در صندوق سایر اقشار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • ادامه حمایت مردم لرستان از عملیات «وعده صادق» سپاه
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است