Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@18:22:32 GMT

چرخ گوشت انگشتان کودک چهارساله کاشانی را بلعید

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۴۱۸

چرخ گوشت انگشتان کودک چهارساله کاشانی را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دست کودک خردسال کاشانی در دستگاه چرخ گوشت خانگی فرو رفت.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان، اظهار کرد: به دنبال تماسی که عصر امروز جمعه_۲۶ مهرماه،  شیفت بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با سامانه ۱۲۵ درباره حادثه دلخراش گیر افتادن دست دختر بچه چهار ساله در چرخ گوشت برقرار کردند، بلافاصله نجات‌گران ایستگاه(۲) به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دختر بچه حادثه‌دیده  به شدت از ناحیه دست دچار آسیب شدید و درد فراوان شده بود، افزود: چهار انگشت دست چپ این کودک که به طول کامل در دستگاه بلعیده شده بود توسط عوامل  آتش‌نشانی رهاسازی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: نجات‌گران آتش‌نشانی با حضور در اتاق عمل بیمارستان و تحت نظارت پزشکان متخصص و در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت به طول انجامید بدنه چرخ گوشت را برش داده و دست کودک را از میان چرخ دنده‌ها خارج کردند.

چایچی بی احتیاطی والدین در روشن گذاشتن چرخ گوشت آشپزخانه و بازیگوشی کودک را علت بروز حادثه دانست و خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم درمورد نحوه مواجهه با حوادث احتمالی و خطرات کار با لوازم خانگی و برقی به  شهروندان داده می‌شود.

کد خبر 393687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کاشان آتش نشاني چرخ گوشت حادثه ماموریت اورژانس شهرهاي ايران کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در خصوص ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی‌خان اظهار کرد: «آتش‌نشانان چهار نفر محبوس‌شده درون منزل را خارج کردند.»

به گزارش مهر، وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه (۱۴۰۳/۱/۲۷) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام این حادثه به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده و چهار نفر درون آن محبوس شده اند.

آتشپاد رضایی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند ۲ آقا و ۲ خانم را نجات و به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا