Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای این که ادعای اسکای درست باشد، سولسشر باید سیاست‌ بومی گرایی خود را حداقل در این مورد نادیده گرفته باشد.

طرفداری- منچستریونایتد به خدمت گیری امره جان در ژانویه ۲۰۲۰ را بررسی می‌کند.

اسکای گزارش می‌دهد: این هافبک ۲۵ ساله آلمانی قبل از انتقالی آزاد به یوونتوس در انتهای فصل ۱۸-۲۰۱۷، چهار فصل را در لیورپول سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در فصل گذشته سری آ ۲۹ بار برای تیم قهرمان بازی کرد، ظاهرا گزینه محبوب مائوریتزیو ساری نیست و زیر نظر این مربی فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌های خودش به دست نیاورده است. جان در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته است و کنار گذاشته شدن از فهرست اروپایی یوونتوس باعث شد تا او به فکر ترک تورین بیافتد. انتظار می‌رود یوونتوس برای هافبک خود ۴۰ میلیون یورو طلب کند. 

البته جان جزو اولویت‌های یونایتد نیست ولی آن‌ها او را به عنوان یکی از گزینه‌ها زیر نظر دارند. منچستریونایتد طی ۱۲ ماه گذشته مروان فلینی و آندر هررا را از دست داد ولی ناکامی در راه جذب یار جایگزین باعث شده است تا پل پوگبا، اسکات مک تومینای، نمانیا ماتیچ و فرد، تنها گزینه‌های بزرگسال تیم در خط میانی باشند. اوله گونار سولسشر به تازگی به اسکای گفت:

فعالیت در بازار زمستانی در هر صورت دشوار است. اما اگر بازیکنی با قیمت مناسب در دسترس باشد، مطمئن هستم که هزینه خواهیم کرد. شاید برخی بازیکنان با تجربه بتوانند به کمک جوان‌ترهای تیم بیایند. چنین چیزی ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راسموس هویلوند به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد)

راسموس هویلوند گل چهارم منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (6.7MB)

دیگر خبرها

  • گل راسموس هویلوند به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد)
  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد