Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:47:50 GMT

رسمی؛ قرارداد جوئل ماتیپ با لیورپول تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۶۳۹

جوئل ماتیپ قرارداد خود را تا سال 2024 و به مدت 5 سال دیگر با لیورپول تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال های اخیر استحکام بالایی در قلب خط دفاعی خود داشته و در رسیدن به این هدف به جز درخشش غیرقابل امکار ویرژیل فن دایک، جوئل ماتیپ نیز به عنوان زوج او نمایش درخشانی داشته است.

 

این مدافع کامرونی که در سال 2016 و با قراردادی آزاد از شالکه راهی لیورپول شد، حالا قرارداد خود را با مسی سایدی ها تا سال 2024 تمدید کرده و در آنفیلد باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از آوریل سال 2018 ، لیورپول قرارداد بازیکنانی چون روبرتو فرمینو، محمد صلاح، سادیو مانه ، ترنت الکساندر آرنولد، اندی رابرتسون، جوردن هندرسون ، جو گومز و الکس اکسلید چمبرلین را تمدید کرده و حالا جوئل ماتیپ نیز به این جمع اضافه شده است. ترکیب فعلی مرسی سایدی ها آنها را به یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر اروپا تمدید کرده و این روند نشان می دهد مدیران این تیم قصد دارند با حفظ شاکله اصلی ترکیب، برای فصول بعد نیز بازیکنان مهم خود را نگه دارند.

 

لیورپول جول ماتیپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کروس قرار بود سال ۲۰۲۴ به پایان برسد و او رئال مادرید را ترک کند. این ملی‌پوش آلمانی که تازه به تیم ملی آلمان برگشته است، هفته گذشته اعلام کرده بود که در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است. با این حال، طبق گفته رسانه‌های اسپانیایی، او قراردادش را یک فصل دیگر و تا تابستان سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

کروس یک بازیکن حیاتی برای رئال مادرید است. او به‌طور مداوم در همه بازی‌هایی که حضور داشته تأثیرگذار ظاهر شده است و همین ویژگی باعث شده رئال بر حفظ این بازیکن اصرار داشته باشد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی سفیدپوشان، در این فصل بارها اعلام کرده که مشتاق ادامه کار با این هافبک آلمانی است و دوست ندارد او در پایان فصل مادرید را ترک کند.

گفته می‌شود دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق کامل رسیده‌اند و رئال مادرید بزودی خبر تمدید قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام می‌کند.

با تمدید کروس تنها معمای خط هافبک رئال برای فصل بعد ماندن یا جدایی لوکا مودریچ است. او هم وضعیتی مشابه هافبک آلمانی دارد اما احتمال تمدید قراردادش کمتر از او است و مشخص نیست هافبک کروات را در لیست فصل بعد تیم آنچلوتی خواهیم دید یا خیر.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه