Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@23:14:37 GMT

جنجال خوش‌نشینی مدیران میلیاردی البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۶۶۸

جنجال خوش‌نشینی مدیران میلیاردی البرز

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر تصویب لایحه‌ای که به شهرداری کرج اجازه داده با صرف ۱۰ میلیارد ریال، دو واحد مسکونی در منطقه جهانشهر کرج برای استانداری البرز رهن کند، حاشیه های زیادی در فضای مجازی بوجود آمد.

استانداری مدعی شد که آنچه به تصویب رسیده، رهن محلی مربوط به استقرار واحد‌های تابعه استانداری است، نه منزل مسکونی مدیران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارشاد البرز هم به رسانه‌ها گفت که موضوع درخواست تأمین ودیعه برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز بوده و ربطی به اسکان مدیران ندارد. اما فیلم جلسه شورای شهر و اظهارات صریح شهردار کرج و اعضای شورای شهر چیز دیگری می گفت!

بخشی از موضوع پیش آمده مربوط به سیاست های استانداری البرز و بخشی دیگر مربوط به شورای شهر کرج است و به نظر می رسد لازم است تجدید نظری جدی در رابطه با تصمیمات شورای شهر و تعامل مدیریت شهری با دستگاه های دولتی صورت گیرد.

در روزهای گذشته هم زمان با واکنش های مختلف مردم در شبکه های اجتماعی، موج وسیعی در توئیتر در رابطه با این موضوع شکل گرفت و فعالان توئیتری با هشتک #مدیران_میلیاردی_البرز نسبت به این مصوبه پر حاشیه واکنش نشان دادند که در ادامه تعدادی از توئیت های منتشر شده را از نظر می گذرانیم.

حسین امیدیان در توئیتی ضمن اشاره به مستندات کافی برای رد ادعای استانداری البرز مبنی بر اداری بودن واحدهای جهانشهر از مسؤولان خواست به جای انکار موضوع عذرخواهی کنند.

میثم فیروزمند از دیگر کاربران توئیتر با اشاره به مصاحبه ای که خبرگزاری فارس با یکی از اعضای شورای شهر کرج انجام داده است نسبت به دلایل دلایل تصویب این طرح انتقاد کرد.

محمدامین اسکندری از فعالان دانشجویی استان البرز در توئیتی سکوت در مقابل تصمیمات اشتباه را موجب گسترش فساد در سیستم اداری برشمرد و نوشت: اگر جلوی اشرافیت گرفته نشود سیستماتیک خواهد شد هرچند تا حد زیادی قبحش در جامعه ریخته، باید ریسک اشرافیت را با سروصدا بالا ببریم.

حامد موفق بهروزی دیگر کاربر توئیتر تصویب اینگونه لوایح را به دلیل ترکیب اعضای شورای شهر دانسته و نوشته است: به نظرم قدر شورای نگهبان در همچین زمان‌های مشخص می‌شود.

ساره نوری از فعالین رسانه ای استان البرز در توئیتی از موضع گیری ناپخته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز انتقاد کرد.

کاربری با عنوان تاراج نوشت: «شهرداری و فرمانداری و استانداری این همه ساختمان های تحت تملک دارن، چه لزومی داره که یک میلیاردبرای دو نفر در بهترین نقطه کرج هزینه کنن».

کاربری دیگری باعنوان آذردخت نوشت: «موافقان شورای شهر کرج با درخواست رهن نیم میلیاردی استانداری در حقیقت به اعتماد مردم خیانت کردند.»

استانداری البرز در تصمیمات و انتصاب مدیران بسیار بی ثبات نشان داده و در برخی موارد انتصاب و استعفای معاونت استانداری بیش از دو هفته طول نکشیده است. هفته شورای اسلامی شهر کرج، نیز از همان ابتدا شورای شهر پر حاشیه ای بوده است و تصمیماتی از این قبیل نشان می دهد روند گذشته همچنان ادامه دارد و اراده ای برای تغییر رویه نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدیران استانداری البرز رهن منزل شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟

روز گذشته روند حرکتی طلا و سکه ناهماهنگ بود؛ در حالی که بازار اونس طلا آرایش صعودی به خود گرفته بود قیمت‌ها در بازار داخلی ایران بر مدار ثبات بودند. بر این اساس طلای جهانی دیروز با رشد تقریبا ۱۲ دلاری به ۲۱۷۶ دلار رسید. البته در بازار امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه اونس طلا در حدود ۲۱۷۱ معامله می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، نکته‌ی جالب معاملات دیروز ثبات سکه امامی بود. سکه بازان روز گذشته نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی تمایل به خرید داشت؛ بنابراین فلز گران بهای داخلی در حدود ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد که در مقایسه با روز یکشنبه تغییر نکرده بود.

در شرایط کنونی سکه بازان در مورد بازار سکه سناریو‌های مختلفی را مطرح می‌کنند. دسته‌ای از آن‌ها می‌گویند که روند قیمت‌ها کماکان هیجانی است و بعد از تعطیلات و بازگشایی کامل بازار‌ها قیمت‌ها به حالت عادی برمی گردد. به گفته این دسته تا زمانی که بازار به صورت رسمی و کامل فعالیت خود را آغاز نکند احتمال نوسانی شدن قیمت‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر آن طور که فنی‌های بازار می‌گویند معتقدند با توجه به قیمت فعلی سکه، سکه‌بازان امروز مرز مهم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارند و در صورتی که بالای این مرز ماندگار شود احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد.

با این حال اگر امروز سکه بازان از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کنند ممکن است سکه در گلم اول به سمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در گام دوم به سمت نیمه کانال یاد شده عقب نشینی کند.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • رضاشاه با خرید این خودرو، در آمریکا جنجال بزرگی به پا کرد +عکس
  • جنجال در آرژانتین؛ خانواده آنخل دی ماریا تهدید به قتل شدند!