Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@14:44:27 GMT

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۷۰۶

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود درباره حضور اسماعیل فلاح خبرنگار صداوسیما در لندن. شایعاتی که از مهاجرت این گزارشگر صداوسیما خبر می‌داد. او که چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرآنلاین پاسخی به شایعات نداده بود و گفته بود دراین‌باره بیانیه می‌دهد حالا در صفحه شخصی‌اش از این نوشته که از طرف صداوسیما مامور است و زین پس مستند خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که البته پیش از این هم انجام داده بود.

فلاح در پستی اینستاگرامی نوشت:

نخستین گزارش من برای صدا و سیما امروز در جام جم آنلاین پخش شد. نه بازنشسته شده ام؛نه پناهنده شده ام،نه تابعیت دارم؛از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستند سازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود. شایعه ها را شنیدم و دیدم.یاد این مثل افتادم... یکی گفت: خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند که در مدینه آنان را گرگ درید. گفتند: خسن و خسین نبود، حسن و حسین بود. هر سه نبود، هر دو بود. دختر نبود، پسر بود. مغاویه نبود معاویه بود. معاویه هم نبود علی(ع) بود. در مدینه گرگ آنها را پاره نکرد بلکه امام حسن را همسرش زهر داد، امام حسین را هم شمر ملعون تو صحرای کربلا شهید کرد. آن کسی را هم که گرگ خورد حضرت یوسف بود آن هم در مدینه نبود در راه کنعان به مصر بود آن هم نخورد بلکه برادرهاش گفتند خورد که از اصل دروغ بود!

۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1312026

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چهره ها در اینستاگرام تلویزیون خبرنگار اربعین پیاده روی اربعین سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه کردهای سوریه باشگاه استقلال دونالد ترامپ کربلا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان

احمد اسماعیل زاده٬ مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: مردم باید اهمیت زیادی به تغذیه خود بدهند تا بروز چاقی، دیابت و پر فشاری خون در بین آن ها کاهش پیدا کند. 

 وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه تغذیه سالم سیاست‌های مختلفی از جمله نان کامل را دنبال می‌کند تا نان حاوی فیبر در اختیار مردم قرار بگیرد. مصرف نان فاقد فیبر می‌تواند سبب بروز سرطان در مردم شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: آموزش‌های تغذیه در مراکز بهداشتی ارائه شده و کارشناسان تغذیه در خانه‌های بهداشت روستایی مستقر خواهند شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت پیگیری توزیع شیر در مدارس و کاهش قند در نوشیدنی‌های شیرین است.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون مرگ و میر‌های زیادی مربوط به بیماری‌های مزمن و غیر واگیر هستند و عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است. 

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تغذیه سالم نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر دارد.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت ادامه داد: مصرف زیاد مغزها و آجیل در مقادیر بیشتر از نیاز بدن، به دلیل این که دارای چربی بالایی هستند، می‌تواند انرژی زیادی را وارد بدن فرد کند و در نهایت منجر به افزایش وزن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • اعزام عمره گزاران استان اردبیل از ۶ اردیبهشت به مدینه منوره