Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرامکو از عرضه عمومی سهام خود در بازار بورس محلی پشیمان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا,  فایننشیال تایمز نوشت: قرار است گزارش شفاف مالی عرضه شود تا بعد از انتشار گزارش جدید، تصمیم گیری درباره عرضه عمومی انجام شود.

 بعد از حمله اخیر در عربستان امنیت بخش انرژی مورد نگرانی واقع شده است.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی سهام عربستان برنا عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بورس: دامنه نوسان در بازار سهام به مثبت و منفی یک درصد محدود شد

سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تداوم معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که دامنه نوسان کلیه نماد‌های سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازار‌های بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شد.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بورس، پیرو برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی روز جاری، مقرر گردید با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نماد‌های سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازار‌های بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود گردد.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت‌های بورس و فرابورس به صورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • روز سبز بورس تهران
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • سازمان بورس: دامنه نوسان در بازار سهام به مثبت و منفی یک درصد محدود شد
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • دامنه نوسان بورس، مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی یک درصد شد