Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، استراماچونی، سرمربی استقلال از ابتدای لیگ نوزدهم بارها اعلام کرد که به یک مهاجم دیگر برای پیاده کردن تاکتیک‌هایش در داخل زمین نیاز دارد. به همین دلیل پس از صحبتی که با امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال داشت، این باشگاه روند مذاکره با گزینه‌های مختلف را آغاز کرد تا بتواند خواسته‌های سرمربی‌اش را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گزینه‌های که استقلالی‌ها با او وارد مذاکره شدند، گری هوپر، مهاجم انگلیسی و بازیکن اسبق سلتیک بود. امیرحسین فتحی برای مذاکره با این بازیکن به ترکیه سفر کرد و حتی به توافقات ابتدایی هم رسیدند اما پس از این که مشخص شد یکی از مدیربرنامه‌های این بازیکن با باشگاه مکابی رژیم صهیونیستی همکاری داشته از سوی باشگاه اعلام شد که با این بازیکن انگلیسی به توافق نهایی نرسیدند و حضور او در استقلال منتفی شده است. البته باشگاه استقلال تایید نکرد که به بن‌بست خوردن مذاکره با هوپر به خاطر مدیربرنامه‌هایش بوده است.

با منتفی شدن حضور هوپر در استقلال، خبرنگاران به سراغ استراماچونی رفتند تا نظر او را درباره این موضوع جویا شوند. سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فجر گفت که نظری راجع به این بازیکن ندارد اما پس از بازی با فجر، در میکسدزون ورزشگاه آزادی جمله‌ای گفت که تعجب خبرنگاران را به همراه داشت.

استراماچونی وقتی یک بار دیگر با سوالی راجع به هوپر مواجه شد، اعلام کرد که هوپر گزینه مدنظر او نبوده است! سرمربی ایتالیایی استقلال در ادامه در واکنش به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت: مگر شما آن‌جا (ترکیه) بودید؟

سپس خبرنگاران به استراماچونی گفتند که رسانه رسمی باشگاه مذاکره با هوپر را تایید کرده است. سرمربی استقلال پس از شنیدن این موضوع گفت: در فوتبال چیزی مشخص نیست. ممکن است با ۱۰۰ بازیکن مذاکره شود ولی اگر من بخواهم راجع به همه آن‌ها صحبت کنم، زمان زیادی می‌برد.

در مجموع صحبت‌های استراماچونی این شبهه را به وجود آورد که باشگاه بدون هماهنگی با او اقدام به مذاکره با بازیکنان مختلف کرده است. البته موضوع دیگر، این است که شاید استراماچونی با فرض این که باشگاه مذاکره با هوپر را تایید نکرده، قصد داشته که با انکار هوپر، فشار را از روی مدیران باشگاه بردارد اما پس از این که از رسانه‌ای شدن مذاکره با هوپر توسط باشگاه مطلع شد، فهمید تیرش به سنگ خورده و گفته که نمی‌تواند راجع به تمام گزینه‌های باشگاه صحبت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند