Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: کره جنوبی تیم با تجربه ای بود و بازی سختی داشتیم اما برنده شدیم.

به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی هندبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در یک بازی سخت و حساس مقابل کره جنوبی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به برتری رسید.


علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی در مورد این پیروزی گفت: اولین بازی خود را مقابل کره جنوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با اینکه بازی بسیار سختی بود و کره جنوبی، تجربه داشت اما برنده شدیم.

او افزود: چند بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در تیم‌های خارجی در اختیار نداشتیم اما با ترکیبی جوان همراه با سایر لژیونرهایی که به ما اضافه شدند، بازی خوبی را انجام دادیم و تا پایان برتری خود را حفظ کردیم.

حبیبی به دو بازی دیگر تیم ملی اشاره و بیان کرد: امیدوارم با تلاشی که بازیکنان در بازی‌های بعدی انجام می‌دهند، برابر بحرین که مقام دوم آسیا را دارد و پس از آن مقابل کویت که پس از سال‌ها تعلیق اولین تجربه خود را در مسابقات آسیایی تجربه می‌کند، نتایج خوبی به دست بباوریم تا در اولین قدم به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم و در ادامه هم به فکر مسابقات بعدی باشیم.


به گزار ش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه یکشنبه در دومین بازی خود مقابل بحرین به میدان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته