Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@22:20:52 GMT

برنز هادی پور و احمدی در تکواندو گرندپری صوفیه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۰۹۳

صراط:

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندو گرندپری بلغارستان در صوفیه، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در نخستین گام "آدرین ویسنته" اسپانیایی (دارنده مدال برنز گرندپری 2019 و قهرمان اروپا 2018) را 24 بر 2 از پیش رو برداشت. وی در ادامه "میخائیل آرتامونوف" روس و قهرمان اروپا 2018 را با حساب 24 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله به مصاف "تای هون کیم" از کره جنوبی دارنده برنز المپیک ریو 2016، قهرمان بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا 2018، قهرمان جهان 2017 رفت و در پایان با نتیجه 30 بر 17 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل "دیلان چلاموتو" از فرانسه با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز جائود آچاب از بلژیک را ۹ بر ۸ از پیش رو برداشت.احمدی در یک چهارم نهایی نیز با همین نتیجه از سد وائل عبدالرحمان از مصر گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر "دای هون لی" از کره جنوبی (برنز المپیک ریو 2016، طلا و برنز قهرمانی جهان 2017 و 2019، نقره و برنز گرندپری 2019، برنز گرنداسلم 2018، طلای بازی های آسیایی 2018) نتیجه را با حساب 44 بر 15 واگذار کرد و به مدال برنز رسید.


میرهاشم حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن در اولین دیدار برابر "هروان منگیو" از کانادا با نتیجه قاطع ۴۸ بر ۱۸ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل کارل نیکولاس از آمریکا با نتیجه ۱۹ بر ۷ پیروز شد اما در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر دای هون لی از کره جنوبی با نتیجه نزدیک ۳۷ بر ۳۵ در ثانیه های پایانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


 هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تکواندو ورزش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان