Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@07:40:01 GMT

واکنش مجدد اردوغان به نامه توهین‌آمیز ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۱۱۸

واکنش مجدد اردوغان به نامه توهین‌آمیز ترامپ

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ایندیپندنت، اردوغان در یک کنفرانس خبری گفت: «نامه ترامپ منطبق با عرف دیپلماتیک و سیاسی نبود. ما این بی‌احترامی را فراموش نمی‌کنیم. این برای ما اولویت نیست، اما وقتی زمانش برسد، می‌خواهیم بدانند که اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است که «تریش ریگان» مجری شبکه خبری «فاکس‌بیزینس» چهارشنبه شب نامه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای او را که حاوی ادبیاتی غیرمتعارف و در برخی موارد دور از ادب است، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در نامه اش خطاب به اردوغان نوشت: احمق نباش، من می توانم میان تو و کردهای سوریه، میانجی گری کنم. (اینجا)

310311

کد خبر 1312040

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان ترکیه دونالد ترامپ کردهای سوریه سوریه اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه دونالد ترامپ کربلا باشگاه پرسپولیس سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد

به گزارش همشهری انلاین «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه گفت به رژیم صهیونیستی باید فشار بیشتری وارد کرد تا به آتش‌بس در غزه پایبند شود.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه قطعنامه «آتش‌بس فوری» را در غزه تصویب کرد اما مقام‌های تل‌آویو گفته‌اند به آن پایبند نخواهند بود.

اردوغان درباره این موضع مقام‌های رژیم صهیونیستی گفت: «برای اینکه اسرائیل، این فرزند بی‌قانون غرب به تصمیم سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه پایبند باشد، باید فشار بیشتری را احساس کند».

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین از تصمیم شورای امنیت در تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه استقبال کرد و گفت معتقد است که مفاد آن اجرایی خواهد شد.

او در ادامه گفت: آنکاراتمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا برادران فلسطینی در غزه هر چه زودتر به صلح و آرامش برسند».

اردوغان اخیرا نیز گفته ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشترین حمایت را از فلسطین داشته و تندترین واکنش را درباره رژیم صهیونیستی از روز نخست حملات علیه غزه نشان داده است.

در همین راستا، «صالح ابو عزه» تحلیلگر فلسطینی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت در اکثر تظاهرات مردمی در ترکیه، معترضان خواستار توقف تجارت با رژیم صهیونیستی هستند.

کد خبر 840957 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترکیه خبر ویژه اسرائیل

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی