Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@05:25:31 GMT

واکنش متفاوت محمود صادقی به دستگیری روح الله زم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۱۵۷

واکنش متفاوت محمود صادقی به دستگیری روح الله زم

رویداد۲۴ محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنشی متفاوت به دستگیری روح‌الله زم در توییتر خود نوشت:

‏توانمندی نهاد‌های اطلاعاتی کشور بسیار فراتر از بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی است؛ مسئولان ذی‌ربط به جای این همه ذوق زدگی چاره‌اندیشی کنند که چرا مردم اینقدر برای اطلاع از محرمانه‌ها کنجکاوند؟ آیا اگر شفافیت آنگونه که مورد تأکید رهبری است، وجود داشت فیک‌نیوز‌ها اینقدر رشد می‌کردند؟ خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود صادقی دستگیری روح الله زم بازداشت روح الله زم روح الله زم امد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در ادامه واکنش خود به حمله رژیم صهیونیستی به ۳ خودرو در جنوب لبنان یک مقر فرماندهی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۸:۱۰ شامگاه امروز به وقت محلی مقر فرماندهی لشکر ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «جعتون» در شمال سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عصر امروز نیز موضع صهیونیستی «البغدادی» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

پیش از این نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و به ویژه تعرض به شهرک‌های عین بعال و الشهابیه و هدف قرارگرفتن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۲۵ شامگاه امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر شرقی ۷۶۹ در کریات شمونه را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و به ویژه تعرض به شهرک‌های عین بعال و الشهابیه و هدف قرارگرفتن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۳۰ شامگاه امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ مقر یگان رصد هوایی میرون را را با تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

گفتنی است عصر امروز خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است. بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

پس از آن نیز ارتش رژیم صهیونیستی ۲ خودرو را در شهرک «الشهابیه» واقع در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داد. منابع پزشکی به خبرنگار الجزیره گفتند که در نتیجه این حمله‌ها ۲ نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6080387

دیگر خبرها

  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • (ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!