Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الاخباریه سوریه، نظامیان تروریست آمریکایی همسران تروریست‌های داعشی را به خاک عراق منتقل می‌کنند.

بر این اساس، تروریست‌های آمریکایی از زمان آغاز تجاوز نظامی ترکیه به شمال سوریه تا کنون یک هزار زن از همسران اعضای گروه تروریستی داعش را در شش مرحله از خاک سوریه به عراق منتقل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیشتر یک مقام آمریکایی اعلام کرد آمریکایی‌ها ۵۰ زن تروریست‌های داعشی را از سوریه خارج و به شمال عراق منتقل کردند. آمریکایی ها همزمان با ترک سوریه اقدام به جا به جایی برخی عناصر داعش کردند.

این دستور در پی عملیات نظامی آنکارا در شمال سوریه صورت می‌گیرد. ترکیه در پی تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، با طرح ادعای «مبارزه با تروریسم» عملیات تجاوزکارانه خود را شمال شرق سوریه از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز کرده است. ترامپ در این تماس تلفنی از عقب‌نشینی نیرو‌های آمریکایی در شمال سوریه خبر داد و عملا پشت شبه‌نظامیان موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه را که از حمایت واشنگتن برخوردار بودند، خالی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه