Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تردد زائران اتباع خارجی و ایرانی از ٢ پایانه مرزی شلمچه به چذایه به راحتی انجام می‌شود و همکاران ما و همه دستگاه‌ها و نهادها پای کار هستند.

او افزود: همچنین نظم و انضباط قابل‌قبولی مشاهده می‌شود، این روزها تردد اتباع خارجی از کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه و آذربایجان را بیشتر در مرز شلمچه داریم و با تسهیلاتی که به این عزیزان ارائه شده است، آنها در حال تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: مجموعه دستگاه‌های خدماتی همان تسهیلاتی که برای زائران ایرانی پیش‌بینی کردند، برای اتباع خارجی هم در نظر گرفتند و تلاش می‌کنند کوچکترین مشکلی نداشته باشند.

سردار عباس‌زاده تاکید کرد: از ابتدای سفر تا این لحظه تقریباً ١ میلیون و ٣٧٠ هزار زائر ایرانی و خارجی از ٢ پایانه شلمچه و چذابه عبور کردند و مجموعه نیروی انتظامی هم اعم از عوامل انتظامی، راهور، یگان ویژه و مرزبانی مشغول ارائه خدمات به زائران عزیز هستند.

او گفت: در هر دو پایانه به لطف خداوند متعال، کوچکترین مشکلی برای تردد نداریم و برای کنترل جمعیت و تسهیل در ترددها شرایط خوبی در پایانه مرزی شلمچه و چذابه وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، عبدالملکی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان با اشاره به انجام تعداد ۶۲ گشت‌ مشترک توسط ادارات ذیربط در سال ۱۴۰۲ از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز نموده بودند، خبر داد

وی افزود: در همین راستا تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898655

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس