Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:56:51 GMT

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۲۸۳

اسماعیل فلاح مهاجرتش را تکذیب کرد

در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود درباره حضور اسماعیل فلاح شایعاتی که از مهاجرت این گزارشگر صداوسیما خبر می‌داد. او که چند روز پیش پاسخی به شایعات نداده و گفته بود دراین‌باره بیانیه می‌دهد، حالا در صفحه شخصی‌اش از این نوشته که از طرف صداوسیما مامور است و زین پس مستند خواهد ساخت. کاری که البته پیش از این هم انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح در پستی اینستاگرامی نوشت: «نخستین گزارش من برای صدا و سیما امروز در جام جم آنلاین پخش شد. نه بازنشسته شده ام؛نه پناهنده شده ام،نه تابعیت دارم؛از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستند سازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود.
شایعه ها را شنیدم و دیدم.یاد این مثل افتادم...

یکی گفت: خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند که در مدینه آنان را گرگ درید. گفتند: خسن و خسین نبود، حسن و حسین بود. هر سه نبود، هر دو بود. دختر نبود، پسر بود. مغاویه نبود معاویه بود. معاویه هم نبود علی(ع) بود. در مدینه گرگ آنها را پاره نکرد بلکه امام حسن را همسرش زهر داد، امام حسین را هم شمر ملعون تو صحرای کربلا شهید کرد. آن کسی را هم که گرگ خورد حضرت یوسف بود آن هم در مدینه نبود در راه کنعان به مصر بود آن هم نخورد بلکه برادرهاش گفتند خورد که از اصل دروغ بود!»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهاجرت اسماعیل فلاح شایعه پناهندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای خودروسازان که در این فصل حضور در  پست‌های متعددی را تجربه کرده در مسابقه با هوادار هم برای تیم تحت هدایت رضا عنایتی مثمرثمر واقع شد.

فلاح که در بازی اخیر در نقش وینگر چپ برای پیکان به میدان رفته بود، بارها با تحرکات و نفوذهای خود توانست خط دفاعی حریف را آزار بدهد و در اواخر نیمه اول هم زهر خود را به تیم حریف ریخت.

این بازیکن توانمند وقتی تیمش دو بر صفر عقب بود، در یک صحنه با نفوذی خوب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و از توانمندی خود در زدن ضربات دقیق و محکم با پای چپ استفاده کرد و دروازه را گشود.

فلاح که در این فصل سه بار با پای چپ تخصصی خود برای پیکان گل زده بود، مقابل هوادار با استفاده از همین توانایی کم‌نظیر چهارمین گل فصل خود را وارد دروازه حریف کرد تا نشان بدهد توانایی خاصی در زدن گل و شوت به دروازه با پای چپ دارد.

بی‌شک گلی که فلاح به زیبایی وارد دروازه هوادار کرد، عاملی مهم در بازگشت پیکانی‌ها به بازی مقابل هوادار بود و در نهایت هم آنها یک امتیاز از این مصاف حساس دشت کردند.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • قرار نیست تغییری در «تیم اقتصادی دولت» ایجاد شود
  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • سقف متحرک مسجدی در مدینه عربستان (فیلم)