Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@21:13:20 GMT

صحبت‌های جنجالی وریا باعث محرومیتش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۳۴۹

صحبت‌های جنجالی وریا باعث محرومیتش می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدای رقابت‌های لیگ از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها اعلام شد نباید در میکسدزون و نشست‌های خبری پیش و پس از بازی، صحبتی غیرمرتبط با مسائل فنی مسابقه خود داشته‌باشند.

این مساله باعث شد در ابتدای فصل بازیکنانی که حتی در خصوص کیفیت‌ پایین توپ‌های لیگ برتر نوزدهم صحبتی به میان آوردند، نقره‌داغ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما در تازه‌ترین اتفاق رخ‌داده، روز گذشته وریا غفوری، کاپیتان استقلال پس از پیروزی تیمش در برابر فجرسپاسی در چارچوب جام حذفی، در میکسدزون از حملات ارتش ترکیه به مناطق کردنشین سوریه انتقاد کرد و گفت: این حملات محکوم است و از مسئولان کشورمان هم می‌خواهم که در این مورد صحبت کرده و این حملات را محکوم کنند. ترکیه باید هرچه زودتر حملاتش را متوقف کند.

مشخص نیست دقیقا این صحبت‌ها چه عواقبی ممکن است برای ستاره آبی‌پوشان داشته‌باشد، اما مطابق آیین‌نامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال بعید نیست وی با محرومیتی دیگر مواجه شود.

256 43

کد خبر 1312050

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وریا غفوری باشگاه استقلال اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کربلا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش ۵ درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار شده است.

وی افزود: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

کد خبر 6080737

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون