Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین رضائی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا (ع) گفت: با پیگیری‌های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا (ع) و راه اندازی سامانه بیمه زائر، هر مدیر کاروان مکلف شده با پرداخت ۲ هزار تومان، زائران همراه خود را بیمه کند که تا کنون زائران زیادی برای استفاده از این امکان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: تاکنون ۵۰ هزار نفر از زائران پیاده توسط مدیران کاروان‌ها بیمه شدند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا (ع) گفت: با توجه به ارزان بودن بیمه نامه، پیش بینی می‌شود کلیه زائران برای بیمه خود اقدام کنند.

رضائی هزینه راه اندازی این سامانه را با توجه به زیر ساخت‌های موجود در جمعیت خدمتگزار ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همین بیمه نامه در سامانه‌های مشابه با نرخ بیشتری اعلام شده و با توجه به سوبسید پرداخت شده، زائران بیمه شده از یک فرایند تامین اجتماعی بر خوردار می‌شوند.

او تصریح کرد: این سامانه به آدرس www.bimezaer.com قابل دسترسی است و امکان صدور بیمه نامه آنی را دارد، در این سامانه علاوه بر زائران، مدیران کاروان‌ها، مدیران ایستگاه‌ها، مدیران محل اسکان و کلیه خدمه می‌توانند بیمه شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا (ع) گفت: در این سامانه، راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه، راهنمای بیمه مخصوص اعضا جمعیت خدمتگزار، راهنمای اعزام واحد سیار، فرم اعلام خسارت، قوانین و شرایط بیمه و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده خسارت، پیش بینی شده است.

رضائی ادامه داد: زائران محترم به جهت استفاده بهتر از خدمات درمانی رایگان، دفترچه خدمات درمانی و اگر داروی خاصی نیز مصرف می‌کند، نمونه دارو خود را همراه داشته باشند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا (ع) گفت: باتوجه به حذف کارت تردد زائر به لحاظ صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف هزینه‌های آن و نیز ثبت شناسه زائران در سامانه بر اساس کد ملی، توصیه می‌شود همه زائران عزیز کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

انتهای پیام// ز.م    زائران پباده  بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بیمه می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند را ۹۷۰ نفر اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا حاجی‌علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آنها از 13 تا 24 اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پروازهای حج تمتع خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود 970 نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر 40 تا 42 میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست. 

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پروازهای ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

آغاز اعزام زائران عمره مفرده از سوم اردیبهشت

به گزارش تسنیم، در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از 5 هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا در حج امسال
  • اعزام هزار و ۲۱۹ زائر از همدان به حج تمتع
  • اعزام ۳۸۰ نفر کادر پزشکی به حج امسال
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران