Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزارت بهداشت نوار غزه می‌گوید در تیراندازی و حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی حق‌بازگشت این منطقه، ده‌ها ات زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، در حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان شرکت کننده در هفتاد و نهمین راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره غزه، ۶۹ تن زخمی شده‌اند که ۲۶ تن از آن‌ها با گلوله جنگی زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راهپیمایی‌های حق بازگشت و شکست محاصره غزه، از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در پی اعتراض فلسطینیان به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر فلسطینی آغاز شده است و کماکان ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه

حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد و نیروهای فلسطینی از کشف یک گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست خانه‌های مسکونی را در خیابان جورج مقابل مسجد التابعین در شرق شهر رفح هدف قرار دادند.

در پی این حمله وحشیانه عناصر ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاه الشابوره واقع در مرکز شهر رفح نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده که به دنبال آن دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین بمباران خانه‌های مسکونی در شهر رفح طی بامداد امروز دست کم هشت شهید از جمله پنج کودک برجای گذاشت.

جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی منطقه نزدیک به تقاطع السنافور واقع در شرق شهر غزه را نیز بمباران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های الزهرا و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

از سوی دیگر نهاد دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که نیروهای این نهاد یک گور دسته جمعی را در داخل مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شناسایی کردند.

بر اساس اعلام این نهاد فلسطینی، ۵۰ پیکر شهدای فلسطینی که توسط اشغالگران صهیونیست به صورت دسته جمعی در این گور خاک شده بودند شناسایی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه