Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@14:43:09 GMT

جت لی، میهمان ویژه ووشو قهرمانی جهان+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۴۷۱

جت لی، میهمان ویژه ووشو قهرمانی جهان+ تصویر

جت لی ستاره سینما امروز در جمع اهالی ووشو در مراسم خوشامدگویی مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان حضور یافت.

رقابت‌های جهانی ووشو ۲۰۱۹ از روز یکشنبه به میزبانی چین و در شهر شانگ‌های آغاز خواهد شد.

امروز در شانگهای، جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی برگزار شد که ۸ ساعت به طول انجامید و مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ایران نیز در آن حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از پایان این اجلاس، مراسم شام خوشامدگویی ووشوی قهرمانی جهان با حضور مسئولین و اعضای فدراسیون‌ها و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد. این مراسم یک میهمان ویژه داشت. جت لی سوپر استار سینمای رزمی در مراسم شام خوش آمدگویی حضور یافت. حضور این ابراستار با استقبال حاضرین روبرو شد.
برای حضور در این مسابقات، ۶۰۰ ووشوکار از ۱۰۲ کشور حضور خواهند داشت که یک رکورد جدید در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان محسوب می‌شود./ خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید صباهی نسب با تبریک عید نوروز و خجسته میلاد کریم اهلبیت، امام حسن مجتبی (ع) گفت: مراسم ضیافت افطاری به مناسبت هفته اکرام ایتام ویژه ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهرستان هویزه برگزار شد.   وی افزود: در این ضیافت افطاری ۲۵۰ کودک یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی حضور داشتند.   صباهی نسب ادامه داد: این مراسم شاد و معنوی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار و در پایان این مراسم هدایایی به همه ایتام حاضر در برنامه اهدا شد.   مدیر کمیته امداد امام خمینی هویزه می گوید: برای تامین نیازهای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی نیازمند یاری و حمایت خیران و نیکوکاران هستیم و کمک های خیرخواهانه نیز در قالب کالای خانگی، نوشت افزار، بسته های تحصیلی، پوشاک، جهیزیه، بسته های معیشتی و .... به نیازمندان اهدا می شوند.

دیگر خبرها

  • دیدار دو ساعته معاون وزیر ورزش با رئیس فدراسیون و ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری
  • میراسماعیلی: عاشق جودو هستم
  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال