Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو رز در حالی با تیم جدیدش مقابل دورتموند قرار می‌گیرد که سابقه کنار زدن این تیم در لیگ اروپا را در کارنامه دارد.

طرفداری - در چارچوب حساس‌ترین بازی از هفته هشتم فصل 2019/20 بوندس لیگا، بروسیا دورتموند میزبان دیگر بروسیای فوتبال آلمان خواهد بود.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری | شنبه، 27 مهر 1398 برابر با نوزدهم اکتبر 2019

ساعت | 20:00

محل برگزاری | زیگنال ایدونا پارک

داور | اشتیگمان (نیدرکاسل)

پیش بازی

بروسیا دورتموند در حالی میزبان صدرنشین لیگ خواهد بود که هفته هفتم را با قرار گرفتن در رده هشتم جدول پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تساوی پیاپی اختلاف 4 امتیازی با صدر جدول ایجاد کرده است. فاوره نمی‌خواهد برای چهارمین بازی پیاپی پیروزی را تجربه نکند. چهار هفته بدون برد، فشار روی تیم و کادر فنی را افزایش خواهد داد. دورتموند برای نتیجه گرفتن تنها نیازمند بهبود وضعیت دفاعی خود است. با 19 گل زده در هفت هفته، زرد و مشکی‌ها دومین خط هجومی برتر لیگ را در اختیار دارند. از سوی دیگر آن‌ها 11 گل هم دریافت کرده‌اند که برای تیمی مدعی آماری بسیار ضعیف است.

هنوز وضعیت حضور آلکاسر در بازی فردا مشخص نیست و نبود او می‌تواند از قدرت گلزنی دورتموند بکاهد. فاوره در تیمش مهاجم تخصصی جز آلکاسر در اختیار ندارد.

در طرف دیگر میدان بروسیا مونشن گلادباخ قرار دارد. فاوره بار دیگر با تیم سابقش دیدار می‌کند. گلادباخ تا اینجای فصل نتایج عالی کسب کرده است، 7 بازی، پنج برد، یک تساوی و یک باخت. اما آن‌ها در سفر به دورتموند غایبین زیادی به دلیل مصدومیت دارند و همین موضوع کار مارکو رز را سخت می‌کند.

مارکو رز در لیگ اروپا سابقه رویارویی با دورتموند را دارد. او توانست با ردبول سالزبورگ اتریش، بروسیا دورتموند را از لیگ اروپا حذف کند. باید دید او بار دیگر موفق به برتری مقابل دورتموند می‌شود؟ یا زرد و مشکی‌ها به روند بردهای پیاپی خود مقابل گلادباخ در لیگ ادامه می‌دهند.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان بازی

پیشچک قادر به همراهی دورتموند نخواهد بود. وضعیت آلکاسر نیز نامشخص است.

گینتر، یوهانسون، ترائوره، اشتروبل و موسل غایبان گلادباخ را تشکیل می‌دهند. وضعیت لاینر و اشتیندل نیز مشخص نیست.

تقابل‌های اخیر دو تیم

نکات آماری دورتموند در 20 بازی خانگی اخیرش در لیگ، حداقل دو گل در هر بازی به ثمر رسانده است. دورتموند در 12 بازی از 13 بازی خانگی اخیرش مقابل گلادباخ پیروز بوده است. دورتموند در 6 بازی اخیرش در بوندس لیگا مقابل گلادباخ پیروز بوده است. در هفت بازی اخیر دورتموند در لیگ، بیش از 2.5 گل در هر بازی از خط دروازه‌ها عبور کرده است. دورتموند سه بازی اخیرش در لیگ را با تساوی پشت سر گذاشته است. گلادباخ 4 بازی اخیرش در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است. دورتموند در سه بازی اخیرش در لیگ، حداقل دو گل در هر بازی دریافت کرده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد دورتموند 1-2 گـلـادبـاخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن

تیم شایسته اونای امری 48 ساعت پس از صعود به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، به پیروزی مهمی در لیگ برتر دست یافت.

طرفداری | هفته سی و چهارم لیگ برتر با پیروزی 3-1 استون ویلا مقابل بورنموث و شکست سنگین 5-2 وست‌هم در دیدار با کریستال پالاس همراه شد.

پنالتی ابتدایی دومینیک سولانکه کافی بود تا آندونی ایرائولا به کسب امتیاز مقابل یک عضو دیگر تاپ سیکس فعلی امیدوار باشد اما مورگان راجرز با حرکت انفرادی زیبا در آخرین لحظات نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. استون ویلا که با ترکیب اصلی وارد میدان شده بود، در نیمه دوم حملاتش را ادامه داد و با پاس اولی واتکینز، موسی دیابی مقابل دروازه گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم باز هم روی حرکت واتکینز رقم خورد تا این بار لئون بیلی که هفته قبل مقابل آرسنال گلزنی کرده بود، با یک ضربه راحت برتری تیم اونای امری را قطعی کند. 

جدال دو سرمربی اسپانیایی با برتری اونای امری همراه شد. تیم او با دو بازی بیشتر فاصله 6 امتیازی با تاتنهام دارد. استون ویلا در صورت کسب 6 امتیاز دیگر، رکورد تاریخ باشگاهش را جابه‌جا می‌کند. کریستال پالاس 5-1 وست‌هم 

اولیور گلاسنر هم از روزهای سیاه دیوید مویس در لیگ برتر استفاده کرد تا شکست سنگینی را به وست‌هم تحمیل کند. پیروزی 5-2 عقاب‌ها به معنای دو شکست متوالی برای چکش‌ها در دربی شهر لندن است. آن‌ها هفته گذشته نیز مقابل فولام شکست خورده بودند. وست‌هم با این شکست به احتمال فراوان رتبه بهتر از هشتم به دست نخواهد آورد. کریستال پالاس نیز با 36 امتیاز اختلافش با منطقه سقوط را به 11 امتیاز افزایش داد. 

دیوید مویس در آخرین روزهای حضور در وست‌هم قرار گرفته است

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • گل های تماشایی و زیبای دورتموند در مقابل بایر لورکوزن / فیلم
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • ضربه ایستگاهی بی نقص روبرتو باجو مقابل دورتموند (1995/4/20) / فیلم
  • کربکندی: شاید سهمیه آسیایی سپاهان به مخاطره بیفتد