Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه ای پیرامون وضعیت خود در بارسلونا، بازگشت احتمالی نیمار و حس شدن جای خالی رونالدو در ال کلاسیکو صحبت کرد.

طرفداری- لیونل مسی همچنان امیدوار است که دوباره با نیمار در بارسلونا هم بازی شود اما تاکید کرد برخی افراد هستند که دوست ندارند او با بارسلونا بازگردد. مسی همچنین به جذابت بیشتر ال کلاسیکو در حضور کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در مصاحبه ای با Metro 95.1 گفت:

برگرداندن نیمار به بارسلونا دشوار است. جدا شدن او از تیم فعلی اش سخت است و همچنین با توجه به نحوه جدایی نیمار از بارسلونا، برگرداندن او به اینجا آسان نیست. افرادی در باشگاه هستند که نمی خواهند نیمار به بارسلونا برگردد. اگر از نظر فنی و ورزشی به قضیه نگاه کنیم، نیمار یکی از بهترین ها در جهان است اما سایر فاکتورها را درک می کنم.

قرارداد مادام العمر با بارسلونا؟ این موضوعی است که اخیرا در موردش صحبت شد. قرارداد مادام العمر نمی خواهم چون معلوم نیست در آینده چه احساسی داشته باشم. نمی خواهم وقتی عملکرد خوبی ندارم، تحت قرارداد با باشگاه باشم. تا وقتی از نظر فیزیکی، حس خوبی داشته باشم به رقابت ادامه می دهم اما بدیهی است که نمی توانم تا آخر عمرم به این کار ادامه بدهم.

رونالدو؟ وقتی او در لالیگا حضور داشت، اوضاع خوب بود. وی به ال کلاسیکو ارزش بیشتری بخشید و این بازی را خاص تر کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!

رافا یوسته معتقد است رئال مادرید و بارسلونا در شرایط برابری رقابت نمی‌کنند.

طرفداری | رافا یوستی واکنش تندی به حواشی ال‌کلاسیکو نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. 

البته این نبرد خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

رافلا یوسته، نایب رییس باشگاه بارسلونا پس از جلسه دیشب با خوان لاپورتا (پیرامون ادامه همکاری با ژاوی)، واکنش تندی به حواشی ال کلاسیکو نشان داد و عصبانیت شدید خود را ابراز کرد. یوسته در این‌باره گفت:

از اتفاقاتی که در ال کلاسیکو رخ داد به شدت خشمگین و عصبانی‌ام. بارسلونا و رئال مادرید با قوانین یکسانی بازی نمی‌کنند.

گل لامین یامال در ال کلاسیکو؟ نه من که عصبانی نیستم، من شدیدا خشمگینم! این موضوع رو تا تهش می‌رم دنبالش، به هر کی هم که باید بگم، می‌گم. ما که تو زمین مساوی نیستیم! همه دیدن که توپ رفت تو گل، دیگه از حد گذرونده شده‌است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏