Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پاریسی ۳ امتیازی خارج از خانه به اندوخته‌اش افزود. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با برتری قاطعانه 4 - یک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه نیس آغاز شد.

 در این بازی، صدرنشین لوشامپیونه توسط دی‌ماریا در دقایق 15 و 21، امباپه در دقیقه 85 و ایکاردی در دقیقه 2+90  به گل رسید و تنها گل نیس به وسیله گاناگو در دقیقه 62 زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها با این پیروزی، 24 امتیازی شده  و مقتدرانه در صدر ماندند.نیس  با اخراج هرل در دقیقه 77 و چیپرین در دقیقه 74، 9 نفره رقابت را به پایان برد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس