Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:03:13 GMT

بررسی فنی از نسل جدید تویوتا یاریس + مشخصات

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۶۸۶

بررسی فنی از نسل جدید تویوتا یاریس + مشخصات

تویوتا قصد دارد به‌زودی نسل جدید هاچ‌بک ساب‌کامپکت یاریس را برای بازار‌های اروپایی و آسیایی معرفی کند، اما پیش از رونمایی رسمی، تصاویری از این خودرو افشا شده است.

یاریس جدید در همان مسیر مدل‌های C-HR و کرولا گام نهاده و از جدیدترین زبان طراحی تویوتا بهره می‌برد. نمای جلویی این خودرو هوشمندانه و تهاجمی به نظر می‌رسد درحالی‌که بخش عقبی آن‌هم با چراغ‌هایی که با نواری LED به هم متصل شده‌اند، نمای قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین یاریسی محسوب می‌شود که روی پلت‌فرم TNGA تویوتا ساخته شده است. تویوتا استحکام بسیار بیشتر، مرکز ثقل پایین و طراحی بسیار هوشمندانه را از مزیت‌های وجود این پلت‌فرم در زیر پوست یاریس جدید برشمرده است.

همچنین مثل کرولای جدید، نسل جدید یاریس هم قصد دارد تجربهٔ رانندگی جذاب‌تری را ارائه کند که آن‌را بیشتر از پیشینیان خود متمایز خواهد کرد. همچنین پیش‌ازاین، نسخهٔ اسپرت GR این ماشین هم با پوشش‌های استتاری در نوربرگ‌رینگ دیده شده است که این یعنی تویوتا ارائهٔ این نسخه را هم برای یاریس جدید در برنامهٔ خود دارد.

در همین حال، یاریس یک تویوتای جدید است که این یعنی نسل جدید این خودرو حداقل یک نسخهٔ هیبریدی هم خواهد داشت. گفته می‌شود این نسخه به قوای محرکهٔ ۱.۵ لیتری الکتریکی‌سازی شده با ۱۱۵ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود که این یعنی ۱۶ اسب بخار از یاریس هیبریدی کنونی قوی‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود نسل جدید یاریس رسماً در نمایشگاه توکیو رونمایی شود.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزمهاباد؛ کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان یکهزار و ۶۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را کشف و امحاء کردند.

مسگری افزود: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

مسگری، از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق