Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@12:03:06 GMT

خرید آب معدنی چقدر هزینه دارد؟ + قیمت

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۶۹۵

خرید آب معدنی چقدر هزینه دارد؟ + قیمت

قیمت انواع آب معدنی در بازار  به شرح زیر است: 

 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها

به گزارش خبرآنلاین ،تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

اکو نگار در گزارشی نوشت:در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

در سال ۱۴۰۳ تعرفه‌های پزشکی با رشد ۳۵درصدی همراه بوده و این مصوبه به کام جامعه پزشکی چندان خوش نیامده و آن را مطابق با تورم ندانسته‌اند. درحالی که پزشکان نسبت به درآمدهای خود اعتراض دارند، بیماران هم با اعتراض به هزینه‌های درمان آن را یک مشکل جدی می‌دانند. تعرفه خدمات دارویی یکی از مباحثی است که بسیاری از بیماران با انتقاد از آن درخواست حذف آن را داشته‌اند. حتی در سال گذشته پویش«ممنوعیت دریافت تعرفه خدمات دارویی» راه‌اندازی شد. بسیاری از بیماران معتقدند که پولی که داروخانه‌ها بابت نسخه خوانی و راهنمایی بیمار دریافت می‌کنند زیاد است و تعرفه‌ها با استانداردها فاصله دارد. از سوی دیگر داروخانه‌داران معتقدند که هزینه‌های جای داروخانه‌ها و تامین هزینه نیروی انسانی باید از این محل تامین شود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898347

دیگر خبرها

  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • آغاز خرید تضمینی مرغ از امروز در استان