Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس صدرنشین، با دیدار برابر بولونیا، بازی‌هایش را از سر می‌گیرد.

طرفداری- در هشتمین هفته سری آ، یوونتوس میزبان بولونیا خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان داور شنبه، 27 مهر 1398 22:15 به وقت تهران استادیوم آلیانتس، تورین ماسیمیلیانو ایراتی

بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوس در دربی ایتالیا، توانست در خانه اینتر پیروز شود و صدر جدول سری آ را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی یوونتوس توانست قبل از فیفا دی، شرایطش را کاملا ایده آل کند اما برای تداوم صدرنشینی، یوونتوس کار خیلی راحتی ندارد. بولونیای میهایلوویچ، تیمی سرسخت است که فوتبالی شجاعانه بازی می‌کند و علاوه بر آن، یوونتوس در سال‌های اخیر همیشه در اولین بازی پس از فیفا دی به مشکل خورده که خستگی بازیکنان و کم شدن هماهنگی بین آن‌ها را می‌توان دلیل این مسئله دانست. با این حال، یوونتوس می‌خواهد با کسب سه امتیاز خانگی، حضورش در صدر جدول را تثبیت کند. بولونیا نیز فصل را نسبتا خوب شروع کرده و با وجود حضور نصفه و نیمه میهایلوویچ روی نیمکت این تیم، آن‌ها نیم نگاهی به کسب سهمیه اروپایی دارند. کسب امتیاز در خانه یوونتوس، می‌تواند این موضوع را به خوبی اثبات کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس (2-1-3-4): بوفون| کوادرادو، بونوچی، ده لیخت، الکس ساندرو| خدیرا، پیانیچ، ماتویدی| برناردسکی| هیگواین، کریستیانو رونالدو

بولونیا (3-3-4): اسکروپسکی| ام بایه، دنیلو، دنزویل، کریچی| پولی، ژمایلی، سوریانو| اورسولینی، پالاسیو، سانسونه

غایبان دو تیم

یوونتوس: کیه لینی، دی شیلیو، پیاتسا، داگلاس کاستا (مصدوم) مانژوکیچ (توافق با باشگاه)

بولونیا: تومیاسو، دسترو (مصدوم) گری مدل (محروم) دایکس (مصدوم احتمالی)

جایگاه دو تیم در جدول  رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 یوونتوس 6 1 0 13 6 7 19 11 بولونیا 2 3 2 9 9 0 9 رویارویی‌های پیشین دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل‌ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.6) کریستیانو رونالدو (3) داگلاس کاستا (2) بولونیا ریکاردو اورسولینی (7.22) رودریگو پالاسیو، نیکولا سانسونه (2) ریکاردو اورسولینی (3) نکات آماری

یوونتوس در 32 بازی اخیرش در سری آ، 27 برد داشته است.

یوونتوس هفت بازی اخیرش برابر بولونیا را برده است.

بولونیا در 33 بازی خارج از خانه اخیرش فقط سه برد داشته است.

یوونتوس در 4 بازی اخیرش حداقل دو گل به حریفان زده است.

پیش بینی هو اسکورد

یوونتوس 2-0 بولونیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم

هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، جمعه شب با یک دیدار آغاز شد که مصاف تیم‌های کالیاری و یوونتوس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

شاگردان رانیری بازی را خوب شروع کردند و با اشتباه مدافعان یووه، دو پنالتی در نیمه نخست کسب کردند. در دقیقه ۲۸ بازی، ضربه سر دوسنا در محوطه جریمه یووه به دست گلیسون برمر برخورد کرد و منجر به اعلام پنالتی به سود میزبان شد. جانلوکا گائتانو پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ هم زیتو لوومبو از مدافعان یووه گذشت، اما شزنی با خروج از دروازه تعادل این مهاجم را بر هم زد و همین باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد و دروازه‌بان یووه را با کارت زرد جریمه کند. این بار یری مینا پشت توپ ایستاد و دقیقاً مانند گل گائتانو، ضربه‌اش را به سمت چپ زد و شزنی را فریب داد تا کالیاری با دو ضربه پنالتی در آستانه شکست یوونتوس قرار بگیرد.

در نیمه دوم ابتدا دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۱ از روی ضربه آزاد گل نخست یووه را زد و سپس از دقیقه ۸۷ روی سانتر کنان یلدیز مدافع کالیاری به اشتباه دورازه خودشان را باز کرد  تا بازی مساوی تمام شود.

شاگردان آلگری با این تساوی ۶۴ امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول جای دارند. کالیاری هم با ۳۲ امتیاز به رتبه سیزدهم صعود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد