Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی توپچی های لندن، تیمش را در حد رقابت با سایر مدعیان بر سر فتح عناوین مختلف می بیند.

طرفداری- داوید لوئیز، مدافع برزیلی سابق چلسی که در تابستان 2019 به ترکیب آرسنال اضافه شد، بر این باور است که توپچی ها می توانند با سایر مدعیان بر سر فتح لیگ برتر رقابت کنند.

به نقل از اسکای اسپورت؛ داوید لوئیز گفت:

می خواهم با آرسنال به قهرمانی برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم پیشرفت کنم و خودم را با سبک بازی این تیم هماهنگ کنم. می دانم که در کنار هم موفق به انجام این کار می شویم. همیشه به دنبال جنگیدن برای فتح عناوین هستم. به نظرم آرسنال شایسته درخشش دوباره است.

از نظر من شروع هر کاری در نهایت باید همراه با موفقیت و دستاوردهایی باشد. اگر با این طرز تفکر که نمی توانیم قهرمان شویم، فصل را آغاز کنیم بهتر است اصلا هیچ شروعی در کار نباشد.

به نظرم اونای امری در حال انجام کارهای خوبی در اینجاست. او از نظر دفاعی و هجومی، برنامه های خاص خودش را دارد. همیشه گفته ام که در فوتبال مدرن، دفاع از مهاجمان شروع می شود و اکنون دروازه بانان عملا نقش بازیکن شماره 6 را در زمین دارند.

می خواهیم پیشرفت کنیم و عملکرد بهتری داشته باشم. در هفته های اخیر خوب کار کردیم و پیشرفت تیم در فار دفاعی مشخص بود. امیدوارم در ادامه بازهم از هر نظر بهتر شویم. به نظرم تاکنون عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتیم و فقط یک بازی را باختیم. در رتبه سوم هستیم اما می خواهیم فصل را درحال جنگیدن برای کسب قهرمانی، تمام کنیم. آرسنال توانایی جنگیدن بر سر فتح لیگ برتر و رقابت با سایر مدعیان را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم آرسنال با هدایت «میکل آرتتا» در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ میهمان شاگردان «توماس توخل» در تیم بایرن مونیخ خواهد بود. دیدار رفت این ۲ تیم به میزبانی آرسنال با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرن مونیخ این روزها شرایط خوبی را در بوندسلیگا آلمان تجربه نمی‌کند امیدوار است با برتری برابر آرسنال در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی بتواند ناکامی خود در بوندسلیگا را جبران نماید.

در لیگ برتر آلمان بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۳ امتیاز و ۱۶ امتیاز کمتر نسبت به بایرلورکوزن در رده دوم قرار دارد و پس از سال‌ها قهرمانی را به شاگردان ژاوی آلونسو واگزار کرد. علاوه بر ناکامی در کسب عنوان قهرمانی سناریوی خطرناک دیگری هم باواریایی‌ها را تهدید می‌کند چرا که اشتوتگارت هم با ۶۳ امتیاز در تعقیب مونیخی‌ها است و تلاش می‌کند بتواند جایگاه دوم را از این تیم برباید.

شاگردان توخل دیدار نهایی سوپرکاپ آلمان را هم به لایپزیش واگزار کرده اند و لیگ قهرمانان اروپا آخرین شانس این تیم برای کسب جام در فصل ۲۰۲۳ است.

از سوی دیگر اما آرسنالی‌ها همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارند اما آخرین حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به فصل ۲۰۰۸ بر می‌گردد و شاگردان «آرتتا» تلاش می‌کنند با برتری برابر بایرن مونیخ پس از ۱۶ سال راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

شاگردان آرتتا در حال حاضر با ۷۱ امتیاز در رده دوم لیگ برتر انگیس هستند و رقابت تنگاتنگی با منچسترسیتی (۷۳ امتیاز) و لیورپول (۷۱ امتیاز) برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

آرسنال و بایرن مونیخ پیش از این مرحله ۱۲ بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند و آخرین دیدار این با نتیجه ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسیده بود. آرتتا دومین سرمربی تاریخ آرسنال است که با بایرن دیدار می‌کند.

بایرن مونیخ در فصل جاری و در دیدارهای خانگی در ورزشگاه «آلیانس آرنا» هم عملکرد خوبی نداشته است و با ۳ شکست و ۲ تساوی در این ورزشگاه دیگر تیمی شکست ناپذیر در دیدارهای خانگی نیست.

از سوی دیگر اما بایرنی‌ها در این فصل ۴۹ گل در دیدارهای خانگی به ثمر رسانده اند که نشان از خط حمله زهردار این تیم در دیدارهای خانگی است. بایرن بهترین عملکرد تهاجمی را در بین تمام تیم‌ها در ۵ لیگ معتبر اروپایی در دیدارهای خانگی دارد.

آرسنال در آخرین دیدار خود در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد. مسأله‌ای که موجب شد منچسترسیتی جای این تیم را در صدر جدول بگیرد و شانس قهرمانی توپچی‌ها را کاهش دهد.

در ۱۳ دیداری که این ۲ تیم در اروپا به مصاف هم رفته اند ۷ بار بایرن مونیخ و ۳ بار آرسنال پیروز شده اند و ۳ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

آرسنال در مجموع ۱۵ گل و بایرن ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ ۶ بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کرده است اما آرسنال هرگز به این عنوان دست پیدا نکرده است.

آخرین حضور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹ بود.

بدون در نظر گرفتن دیدار رفت، ۳ بازی آخر این ۲ تیم با برتری ۵ بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسیده است.

کد خبر 6080330

دیگر خبرها

  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت