Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور گفت: مردم ولایت مدار شهرستان رودان بیش از ۲۰ موکب را با هدف خدمات دهی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین به سمت امامزاده سید سلطان محمد(ع)، « پیر چوگان » برپا کرده اند.

« مصطفی غلامپور »، فرماندار رودان در حاشیه بازدید از مواکب شهرستان رودان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار کرد: همه ساله مردم شهرستان رودان و شهرستان های همجوار و برخی مناطق تابعه جنوب استان کرمان، عشق و ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با پیاده روی به سمت بارگاه سید سلطان محمد(ع) نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در این راستا جلسات هماهنگی برگزار و امکانات لازم جهت رفاه حال زائرین مهیا شده است، افزود: بخشداری ها، دستگاه ها، نهادها و ادارات در کنار شوراها و دهیاران و هیئت امنای مساجد و امامزاده سید سلطان محمد(ع) و معتمدین، خدمات رفاهی، امنیتی، انتظامی، اسکان و تغذیه را بر عهده دارند.

 


 

فرماندار رودان یاد آورشد: امسال پیش بینی می کنیم بیش از ۲۰ هزار نفر در پیاده روی اربعین در شهرستان رودان شرکت کنند.

 

وی از افزایش تعداد مواکب نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: این مواکب در مسیر رودخانه به رهدار و فاریاب رودان به سمت زیارت سید سلطان محمد(ع) ایجاد شده و با مشارکت مردمی خدمات لازم را ارائه می دهند.

 

 

فرماندار رودان گفت: امسال بیش از ۲۰ موکب در مسیرهای یاد شده ایجاد شده که نسبت به سال گذشته  از رشد ۲۵درصدی برخورداراست.

 

 


غلامپور با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ عاشورا اظهار کرد: همه ما مکلفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ منطقه آزاد اروند کربلا جاماندگان اربعین امامزاده سید سلطان محمد ع شهرستان رودان پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر