Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:27:10 GMT

شرط ترکیه برای توقف حمله نظامی به سوریه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۹۰۰

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس جمهور ترکیه در سفر اخیر «مایک پنس» معاون اول رئیس جمهور آمریکا به آنکارا گفته است که توقف حمله نظامی به سوریه را به این شرط که این اقدام بازه زمانی مشخص داشته باشد، می‌پذیرد.

پنس به همراه «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا پنج شنبه برای گفتگو با رئیس جمهور ترکیه به این کشور رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین روز «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد آنکارا و واشنگتن به توافقی برای برقراری آتش‌بس پنج روزه در شمال سوریه دست پیدا کرده‌اند.

به گفته وی توقفی در عملیات نظامی برای ۱۲۰ ساعت برقرار خواهد شد و همزمان، ایالات متحده خروج نیرو‌های ی. پ. گ. را از مناطق مورد نظر در منطقه امن تسهیل خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون عملیات نظامی ترکیه در سوریه مایک پمپئو آتش بس مایک پنس پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل
  • درخواست مهم جو بایدن از اسرائیل در مورد حمله امشب ایران