Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد پاینده رییس بخش پیوند مغز استخوان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت:  نیلیا پرتوی دختر ۹ ساله با اهدا سلولهای بنیادی خود به خواهر ۲۱ ساله اش که مبتلا به ‌ ALL ( لوسمي حاد ) بود در مسير بهبودي وی گام موثر و اصلی را برداشت.

او گفت: جداسازی سلولی كه از طريق رگ خون محيطی (PBSCT)و با استفاده از دستگاه Cell Separator درطی ٤/٥ ساعت دربخش پیوند مغز استخوان اين مركز با موفقيت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاینده گفت: نيليا دختر ۹ساله با اراده ای آهنين ،عزم خود را جزم نموده بود كه نقش تعيين كننده در سرنوشت خواهر ٢١ ساله خود در اين روز بازی كند او با گروه پیوند سلول بنيادي همکاری فوق العاده اي نشان داد که در نوع خود تحسین برانگيز بود  

به گفته پاینده نیلیا پرتوی که دارنده مدال طلای تکواندو ( استان كردستان) میباشد ، مدال قهرمانی اخلاق ،ایثار و استقامت نیز به افتخاراتش اضافه شد.


او افزود: گروه پيوند سلولهاي بنيادي ضمن تشكر از اين دهنده خردسال و آرزوي سلامتي براي او نهايت تلاش گروهي خود را در جهت بهبودي گيرنده پيوند بهعمل خواهد آورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اهدا مغز استخوان پیوند مغزاستخوان سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳، یک کودک چهار ساله در رودخانه شاوور در محدوده شهر شوش دچار حادثه غرق‌شدگی شده و جسد او پیدا نشد.

امروز و پس از سه روز تلاش شبانه‌روزی گروه‌های مردمی، امدادی و غواصی، جسد بی‌جان این کودک، چند کیلومتر پایین‌تر از شهر شوش، در محدوده روستای شیخ عیسی، کشف و از رودخانه بیرون کشیده شد.

بی‌احتیاطی والدین و ایمن نبودن سواحل رودخانه‌ها، از جمله عوامل وقوع حوادث غرق‌شدگی کودکان در خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6064378

دیگر خبرها

  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در ارس مشاهده نشده است
  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم