Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که این روز‌ها سیل عظیمی از شیعیان جهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافتند که این حماسه بزرگ نه تنها مسلمانان سراسر جهان را معطوف خود کرده بلکه سایر ادیان شیفته این حماسه بزرگ شده اند. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش ‌گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم‌، در حالی که این روزها سیل عظیمی از شیعیان جهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور یافته‌اند و برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای کربلا لحظه‌شماری می‌کنند از همین سو خیلی از هموطنانمان نیز این روزها در مسیر نجف، کربلا در بطن این حماسه بزرگ هستند و فکر و ذکرشان وصال با معشوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت شنیدنی زائران خارجی از سفر ‌اربعین؛ دعوت "خاص" شده‌ایم + فیلماخبار اربعین 98| پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در کرمان به روایت تصویر"نائب الشهید" به‌روایت آیت‌الله مصباح یزدی + فیلم

در ادامه فیلمی زیبا از حس و حال زائران خارجی اربعین حسینی ‌از نظر خوانندگان محترم می‌گذ‌رد:

انتهای پیام/

R1377/P/S6,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,1188,1369,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است

مجتبی عبداللهی در پیام خود آورده است: این روز بزرگ به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسالت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود