Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد پیش بینی می‌کنم، تا پایان سال 97 مطالبات فرهنگیان پرداخت شده باشد.

«محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درخصوص "برنامه آموزش و پرورش برای بازگشایی مدرسه طبیعت چیست و براساس چه قانونی این مدارس ادامه کارشان ممنوع شده است" گفت: آموزش و پرورش مقررات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصی که بخواهد مدرسه‌ای را تأسیس کند باید در چارچوب مقررات تعیین شده توسط آموزش و پرورش باشد و تحت استانداردهای آموزش و پرورش کار خود را انجام دهد.

او در ادامه بیان کرد: کار آموزش یک کار حاکمیتی است و مسئولیتش به عهده آموزش و پرورش است و مدارس غیردولتی می‌‌توانند تحت استانداردهای آموزش و پرورش کمک کنند. هر مجموعه‌ای که این مجوزها را بگیرد هیچ مانعی برای کارش وجود نخواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که "اخیرا تجمعی در مقابل وزارت آموزش و پرورش انجام شد. علت این تجمع چه بود و آیا پیگیری کردید؟" گفت: بالاخره تجمعات وجود دارد و بحث مطالبات فرهنگیان است. خوشبختانه در روز سه شنبه مورخ 23مهرماه یک قسط دیگر از آن پرداخت شده است. پیش بینی می‌کنم تا پایان سال 97 مطالبات فرهنگیان پرداخت شده باشد. 

او در خصوص تجمعات ادامه داد: به هر حال عده‌‌ای می‌خواهند برای استخدام‌شان تلاش کنند. عده‌ای آموزشیار حق‌التدریس هستند، که می خواهند کارشان تسهیل شود. قانون محدودیت‌هایی قائل شده و ما در چارچوب قانون موظف به اجرا هستیم، قانون امکان استفاده از افراد را در زمان‌های مختلف می‌دهد و ما هم مطابق قانون این  کار را انجام می‌دهیم. برخی ممکن است بخواهند این کار تسهیل شود اما ما در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.

خبرنگار: رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش قانون مدرسه وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: در مهر ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان از میان قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا؛ رضا مراد صحرایی امروز در شصت و یکمین کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، افزود: باید تعامل و تعارف به معنای شناخت میان دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود