Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره، شرکت نفت یمن از ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده واقع در غرب این کشور خبر داد.

بر این اساس نفتکش «استون ۱» حامل بنزین، نفتکش «مانیتور» حامل دیزل و نیز کشتی های «سی هارت» و «مجنون» که از حدود یک ماه پیش، از ورود آن‌ها به بندر الحدیده جلوگیری می‌شد، به این بندر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شش نفتکش دیگر در نزدیکی بندر الحدیده در توقیف ائتلاف سعودی قرار دارد.

پیش از این شرکت نفت یمن با صدور بیانیه‌ای هشدار داده بود که در صورت تداوم جلوگیری عربستان سعودی از ورود نفتکش‌ها به بندر الحدیده یمن، ارائه خدمات ضروری به مردم، متوقف و این کشور با فاجعه دیگری مواجه خواهد شد.

همچنین «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز با انتشار بیانیه‌ای، اقدامات ائتلاف عربی در توقیف نفتکش‌ها را محکوم و نسبت به عواقب ادامه این اقدام بشدت هشدار داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن کشتی سوخت بندر الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما استان همدان، سرهنگ رضا نوری افزود: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان زمان کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع (لاشه و گوشت) به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که بصورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای گذراندن مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

سرهنگ رضا نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید