Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:55:26 GMT

برگزاری روز ملی صادرات به دستور وزیر صنعت لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۵۰۷۲

به گزارش فارس، مراسم روز ملی صادرات که قرار بود روز دوشنبه 29 مهر برگزار شود لغو شد. 

به گفته یک منبع آگاه در وزارت صنعت، این مراسم به دستور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت لغو و احتمالاً در آبان‌ماه و بعد از ماه صفر برگزار می‌شود. 

گفتنی است قرار بود بیست و سومین مراسم روز ملی صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در دوشنبه هفته جاری 29 مهر و با حضور 2 هزار نفر مدعو شامل مسؤولین، صادرکنندگان و افراد مرتبط با حوزه تجارت و بازرگانی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با دستخط خود رئیس‌جمهور و معاون اول را برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود.

علی‌رغم اینکه این مراسم هر ساله در چنین روزی برگزاری می‌شده است، به دستور وزیر صنعت با این استدلال که بهتر است این مراسم بعد از ایام محرم و صفر برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است. 

به گفته این منبع آگاه، بر این اساس مراسم روز ملی صادرات در آبان‌ماه برگزار خواهد شد. 

طی بیست و دو سال گذشته مراسم روز ملی صادرات همواره در تاریخ 29 مهر برگزار شده، به جز یک مورد که به دلیل تعطیلات جمعه این مراسم در 28 مهرماه برگزار شده است. 

بر این اساس، این مراسم با ارسال یک پیامک به مدعوین لغو شده است. در این پیامک آمده است: «بدینوسیله به اطلاع کلیه مدعوین محترم میرساند زمان برگزاری روز ملی صادرات که مقرربودروزدوشنبه ۲۹مهرماه در سالن اجلاس سران برگزار گردد به تعویق افتاده است.زمان و محل برگزاری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون مراسم روز ملی صادرات وزیر صنعت لغو پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران
  • سفر «سیسی» به ترکیه در دستور کار قرار گرفت
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • برگزاری مراسم عروسی وسط جنگ و بمباران اسرائیلی‌ها + فیلم
  • مراسم ترحیم پرویز داوودی برگزار شد
  • برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال