Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برایان هوک» رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا جمعه شب در گفت: وگو با شبکه خبری الجزیره قطر گفت که راهبرد فشار حداکثری ما علیه ایران تغییر نکرده است.

 هوک افزود: کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه می‌یابد و شدیدتر خواهد شد.

وی گفت: هیچ تغییری در راهبرد ما در خصوص ایران صورت نگرفته و این موضوع کاملا جدای از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام دولت آمریکا در ادامه تلاش‌های دولت متبوعش برای تفرقه افکنی در عراق، از بغداد خواست تا مانع از آنچه که او سوء استفاده ایران از ناآرامی‌های اخیر در این کشور خوانده، شوند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های آمریکایی از روابط اقتصادی میان بغداد و تهران خشمگین هستند و برخی منابع پیش‌تر از دست داشتن دولت آمریکا در ناآرامی‌های اخیر عراق خبر داده بودند.

بغداد و سپس بسیاری از استان‌های جنوبی و مرکزی عراق از سه شنبه ۹ مهرماه به مدت چند روز صحنه اعتراضات بعضا همراه با درگیری، تخریب و خونریزی بود که بر اساس آمار رسمی طی آن ۱۱۰ نفر از تظاهرکنندگان و نیرو‌های امنیتی کشته و ۶ هزار تن نیز زخمی شده اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برایان هوک فشار حداکثری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: همه احتمال ها همچنان وجود دارد و ما به دروغگویی و اقدامات گمراه کننده دولت آمریکا عادت کرده ایم که ادعا می کند برای کنترل امور و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نظر من تمام اقدامات کوچک و بزرگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی دولت آمریکا و سرویس های نظامی و امنیتی آن انجام می شود. همه باید درک کنند امور به سمتی پیش می رود که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان خواهد داد که به حمله ایران پاسخی بدهد که ایران را تحریک نکند یا باعث خسارت های زیاد نشود.

وی افزود: من تأکید می کنم مقاومت در موضع قدرت است و حمله ایران روحیه همه و نه فقط گروه های مقاومت را بالا برده است. حمله ایران روحیه ملت ها به ویژه ملت فلسطین را که بستر محور مقاومت هستند، تقویت کرده است.

دیگر خبرها

  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم