Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا نادری یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون که چند سال پیش در پیاده روی عظیم و باشکوه اربعین حسینی شرکت کرده بود در جواب سوال مهندسی شده خبرنگار، که به او گفت برای ریاکاری با چادر به این سفر رفته است پاسخ هوشمندانه ای داد و گفت: چادر را به حرمت امام حسین(ع) در آن مسیر به سر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مجری که به اصرار سعی دارد نیت این بازیگر از سفر اربعین را زیر سوال ببرد می گوید: شما انتظار دارید من چه لباسی بپوشم که ریا نشود اگر شینیون می‌کردم خوب بود؟ اینکه می‌گویید پوشیدن چادر یک شو بود برای من مهم نیست و شما را به خدا واگذار می‌کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین گفت: امیدوارم فرصت این شو برای همه پیش بیاید و اگر شما به پیاده روی نرفته اید سعادت نصیبتان شود و به قول خودتان به این شو بروید؛ من اسم پیاده روی اربعین را شو نمی‌گذارم.

فریبا نادری در ادامه گفت: اگر همین الان به امام زاده صالح که وسط مرکز مد بوده و بیشتر مردم آن منطقه فشن هستند بروید، هنگام ورود به شما چادر می دهند که به حرمت امامزاده با چادر وارد شوید من که به کربلا رفتم چرا نباید به حرمت امام حسین چادر می‌پوشیدم و چکار باید می کردم که شما و دوستان تان به من نگویید ریاکار؟

وی در ادامه گفت: از بچگی آرزوی کربلا را داشتم و اگر قسمت شود باز هم با همان پوشش چادر از خود تهران به زیارت امام حسین می روم؛ بسیاری به من بی ادبی و مرا متهم به ریاکاری کردند؛ اتفاقا چه خوب است گاهی از این ریاکاری ها انجام بدهیم هرچند من اسم آن را ریا نمی گذارم و معتقدم اگر با رفتن من چند نفر تشویق شوند که به زیارت امام حسین بروند اشکالی ندارد و بگذارید ریا شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: مرا بارها با چادر روی پرده سینما دیده‌اید و آن موقع کسی به من نگفت ریاکاری میکنی، اما برای سفر اربعین مرا مورد قضاوت قرار می دهید شما اجازه دارید نظر بدهید و حتی از من سوال کنید اما نباید مرا متهم به ریاکاری کنید.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: امیدوارم این "شو" و ریاکاری برای همه کسانی که این نظر را راجع به من دارند پیش بیاید. حضور در پیاده روی اربعین فرصتی بود که خداوند به من عطا کرد تا اشتباهاتم را جبران کنم و تا جوانم بتوانم از اشتباهات خودم بازگردم و بار گناهانم را سبک کنم؛ این سفر یک موهبت الهی بود که نصیب من شد.

فریبا نادری عنوان کرد: اگر نیت من ریاکاری و شو بود وقتی در کربلا بودم یک عکس سلفی می گرفتم و زیر آن می نوشتم من و امام حسین(ع) یهویی! بعد از بازگشت من از سفر و وقتی برخی متوجه حضور من در کربلا شده بودند تنها یک پست گذاشتم که در این سفر به یاد همه مردم بودم و برای آنها دعا کردم؛ در این سفر اصلا حال و هوای من جوری نبود که بخواهم عکس بگذارم و یا اینکه به شو و ریاکاری فکر کنم.

در ادامه ویدئویی از پاسخ جالب و شنیدنی خانم بازیگر به سوال غرض ورزانه ی خبرنگار خبرگزاری دولتی وزارت ورزش را مشاهده می کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کربلا بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رحماندوست اظهار داشت: از مدت‌ها پیش قطعه شعرهایی تهیه کرده‌ام و به دنبال نشر یک مجموعه از این اشعار هستم، در این مجموعه به ویژه روی انبیا در کربلا کار می‌کنم؛ تقریبا پیامبری نیست که رد پایی در کربلا نداشته باشد.

نویسنده کتاب «رای حلال» گفت: اکنون اثری برای کودک و نوجوان در دست تالیف و نگارش ندارم، اما همچنان در این زمینه علاقه‌مند به نوشتن هستم؛ پس از اتمام مجموعه جدید شعرم به سراغ ادبیات کودک و نوجوان هم خواهم رفت.

رحماندوست در پاسخ به این سوال که آیا ایده جدیدی برای نوشتن درباره و برای کودکان و نوجوانان در زمان حاضر دارید، گفت: برای ارتباط با کودکان باید آنها را به خوبی تحویل گرفت و این که خودمان را به عالم کودکان درآوریم تا احساس نکنند تافته جدابافته‌ای هستند.

وی اظهار داشت: اگر ما کودکان را به گونه‌ای تحویل بگیریم و همبازی آنها شویم، آنقدر صمیمی می‌شوند که ما را در فضاهای فکری، خیالی و بازی خودشان راه می‌دهند. فکر می‌کنم همانند بچه بودن، حرف زدن و رفتار کردن در ارتباط با آنها سخت و نیازمند خلاقیت است.

نویسنده لنگه کفش تصریح کرد: تلاش می‌کنم خلاقیت‌هایی را در آثارم برای کودکان بگنجانم تا با گرفتن ارتباطی درست با کودکان و نوجوانان بتوانم آثاری بی‌نظیر و مطابق با ذائقه و مخاطبان خلق کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا