Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:07:52 GMT

توقف سوپر استاد شطرنج روسیه برابر پرهام مقصودلو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۵۳۶۸

توقف سوپر استاد شطرنج روسیه برابر پرهام مقصودلو

«پرهام مقصودلو» شب گذشته در جریان دور هشتم مسابقات بزرگ شطرنج سوئیس مقابل «ویتیوگف» سوپر استاد شطرنج روسیه با ریتینگ ۲۷۳۲ با تساوی میز مسابقه را ترک کرد. مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۴ نفر دوم شطرنج ایران است و تنها ایرانی حاضر در مسابقات سوییس به شمار می‌رود.

توقف استاد بزرگ شطرنج روسیه در برابر قهرمانان جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ در حالی است که مقصودلو  در دور ششم مقابل سوپراستاد بزرگ روسی، گریشوک با ریتینگ ۲۷۵۹ به تساوی رسید همچنین او در دور پنجم برابر وان هائو سوپر استاد بزرگ چینی با ریتینگ ۲۷۲۶ را نیز متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودلو در این رقابت‌ها شکستی را در کارنامه خود ندارد.

مسابقات بزرگ سوئیس با حضور ۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور جهان در یازده دور برگزار می شود. مجموع جوایز این دوره از رقابت ها ۴۳۳ هزار دلار است که ۷۰ هزار دلار آن به قهرمان می‌رسد. البته قهرمان این رقابت ها جواز حضور در تورنمنت نامزدها را هم کسب می کند.

در مسابقات گرند سوئیس نفرات سرشناس و بزرگی مانند مگنوس کارلسن (۲۸۷۶) نفر اول رنکینگ جهانی، کارونا فابیانو (۲۸۱۲)، سو وسلی (۲۷۶۷) و ویشواناتان آناند (۲۷۶۵) حضور دارند. مقصودلو نیز به عنوان بخت چهل و هشتم کسب عنوان قهرمانی، شانس رقابت با برترین شطرنج‌بازان دنیا را دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج پرهام مقصودلو سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور