Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:29:02 GMT

تردد ۳۰۰ هزار نفری از مرز مهران طی ۳۱ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۵۳۷۵

تردد ۳۰۰ هزار نفری از مرز مهران طی ۳۱ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار  مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی علیه السلام از تردد ۳۰۰ هزار نفر طی ۳۱ ساعت گذشته از طریق مرز مهران خبر داد و گفت: ظرف ۲۴ ساعت روز گذشته قریب ۲۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته است که از این میزان ۲۲۴هزار نفر ورود و بیش از ۶ هزار نفر خروج کرده اند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: تا ساعت ۷ امروز نیز بیش از ۷۰ هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر قریب ۶۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در عتبات عالیات حضور دارند که طی روزهای آتی به کشور باز خواهند گشت.

کد خبر 4750258

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی ایلام اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

امید نسیمی در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان با بیان اینکه در ۱ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۰۵ تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱ میلیون و ۵۷۷ هزارو ۸۹۴ تردد ثبت شده بود افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۵۱ هزار و ۴۸۲ تردد در مبادی ورودی و ۸۸۴ هزار و ۱۲۳ تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۷ درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۱۳ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در یک ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزو محور‌های پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۲۴ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس، ۱ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۵۸۰ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۷۵۸ هزارو ۲۱۳ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی در یک ماهه گذشته از ثبت ۱ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۴۷ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو، ۴۳ هزار و ۸۷۳ تردد در محور بران-قره آغاج و ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد نیز در محور هیر-سه راهی فاراب ثبت شده است.

او با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد