Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماهنگ «در مسیر کربلا» با سخنانی از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، کانال تلگرامی منتسب به سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نماهنگ «در مسیر کربلا»را منتشر کرده است. در بخشهایی از این نماهنگ اظهارات رهبری پخش می‌شود که می‌فرمایند: «اگر چنانچه این فرزندان عزیز شما، شهدای عزیز شما نبودند این کسانی که رفتند مجاهدت کردند، دشمن تا نزدیکی قبر مطهر حضرت اباعبدالله(ع) تا نزدیکی کربلا جلو آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خمپاره کوتاه برد کربلا را می زدند آنقدر که نزدیک آمده بودند.»

در بخش دیگری از این فیلم صحبت های سردار سلیمانی آمده که در سخنرانی می‌گوید: «هجوم اولیه که به عراق صورت گرفت اگر آنها می‌توانستند به مقدسات ما برسند، مقدسات ما را تماما ویران می‌کردند.»

در انتهای نماهنگ صحبت های رهبری در توصیف سردار سلیمانی آمده که می فرمایند «یک خانم دکتر عراقی به این دوست ما گفته بود من به هر ایرانی که می‌رسیدم فکر می‌کردم دو برادر من که در جنگ کشته شده است را او کشته تا اینکه سلیمانی را دیدم و وقتی دیدم سلیمانی آمده است و اینطور فداکاری می‌کند قضیه برعکس شد.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عراق سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا درخصوص علت وقوع حادثه تصادف امروز در استان سمنان گفت: این حادثه به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سپس انحراف به چپ یکی از خودرو‌ها رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که در این حادثه متأسفانه ۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند گفت: بار‌ها از رانندگان عزیز خواهش کرده ایم که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار مؤمنی تصریح کرد: در همین حادثه امروز اگر راننده خودرو‌ها استراحت کافی می‌داشتند چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد و اینگونه مردم عزیز خاطرشان مکدر نمی‌شد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محور‌ها ترافیک پرحجم و روانی شاهد هستیم.

وی افزود: در محور‌های شمالی نظیر هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سردار مؤمنی گفت: برای روز ۱۲ و ۱۴ فروردین هم تلاش خواهیم کرد تا در مسیر جنوب به شمال چالوس و هراز محدودیت اعمال شود تا مسافران نوروزی به راحتی از استان‌های شمالی به استان‌های خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم